2 Ekim 2012 Salı

Bir video yaptım ve

Aslında Dilenci şarkısına da video yapmak isterdim..

Ama,

Fakat,

Lakin..

Bazı şarkı sözleri var ki, fena ofsayt..?

Kadere isyan gibi..

İş bu, ''Dilenci'' şarkısında mesela öyle sözler geçiyor ki; söyleyenin imanını da delip geçiyor, maazallah..!

Alt tarafı şarkı diyerek geçiştirenler, alt tarafa gidince bunun şakasının olmadığını gördüklerinde maalesef iş, işten geçmiş olacak..

Yurdum şarkıları, kadere söver, isyan eder..''Mihrabım diyerek sana yüz sürdüm ''(!) der ve dedirtir..

Oysa mihrap, camilerde imamın namaz kıldırdığı yerdir..! Dikkat, kadına tapınmadan söz ediyoruz..
Yüz süreceksen git uleyn seccadeye sür de, bari beynamazlardan sayılma!

Bu Dilenci şarkısı da, ''Orhan Gencebay'la Bir Ömür'' albümünde yer alıyor..O şahane beste, başlangıçta, ''sevmek çok zormuş'' diye tatlı bir ahenkle sizi mayıştırdıktan sonra o da ne, birden :

''Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım 
Senden bir melek yaratıp secde edip kalmazdım..'' deyiveriyor..!

Upss..!

Hem yaratıyor, hem de secde ediyor ahmak..! Hani eskiden kendi putunu hamurdan yapıp, acıkıp, yemek bulamayınca da yiyen cahiliye putperestleri gibi..

Abartmadan sevmeyi de bilmiyor bu toplum, neyse ki, şarkı dinlerken kendisini jiletleyenleri eskisi gibi görmüyoruz, ana haber bültenlerinde..!

Uzatmıyayım efenim,

Her sözden, her eylemden..Yapıp ettiklerimizden, yapmamız gerektiği halde yapmadıklarımızda..vesaire sorumluyuz..

Şarkıda söyleriz, şiir de yazarız..Alnımız secdeye de değip paklanmalı..Eğlenmesini de bilmeliyiz.Ama sınırlar içinde olsa, ötede morarıp, mortingen olmasak fena mı olur bile demeyeceğim, şahane olur..Öyleyse, dikkat..! Dinlediğin şarkıdan, TV dizilerine, komedi adı altında sana bana kakalananlara çook dikkat edelim derim..

Ölüm ve hesap ciddi bir vakıa ve hepimizin yolunda bizi bekliyor..

Video da yapmak akıllı işi değil be yaa..Zaman hırsızı..Hiç değilse altına bu uyarı yazısını yazarak, kefaret ödermiş olurum diye ümit ettim..

Son cümle: Plusta paylaşımı bıraktığım için kendimi tebrik ediyorum..Daha çok net dışı yaşamın içinde yer almaya başladım..Buradan oradaki arkadaşlarıma da selamlar, sevgiler..

Ne demiştim, bundan önce; yaşlanmaya ve içimdeki çocuğun burnunu sıkmaya karar verdim demiştim..İşte tam da o noktadan saygılar..