29 Ekim 2012 Pazartesi

özür diliyorum sevgili, bir daha böyle sevmem...


Kolay video yapmak böyle olur işte..Müzik şahaneydi, bu şekilde saklamak istedim, hepsi bu..
Şimdi bu temaya uygun şiire benzer iki satır karalasam, mailler, mailler..Yorumlar, yorumlar..Oysa burada san'at icra ediyoruz..Yazdığımız her şiir, yazı, neden şahsımızla ilişkilendirilir ki..? Şair ya da san'atkarlar nasıl senaryo gereği rollerini oynarlarsa, şiirde aynıdır..Bir söz, ya da bir şarkı ile o anda dökülür kelimeler sayfalara...
Şiir gibi bir şey yazsaydım bu videoya uygun acaba ne karalardım, bir deneyelim:

Özür diliyorum sevgili,
Bir daha böyle sevmem,
Bir daha böyle özlemem,
Bir daha seni, 
Benden bile kıskandığımı söylemem..
Senden tek isteğim var
Artık düşme düşlerime,
Rüyalarıma gelme,
Hayalim olma..!
Özür diliyorum sevgili,
Gerçekten acemiliğime geldi,
Oldu bir kere,
Sevdim işte..