2 Aralık 2012 Pazar

cinnetin gölgesinde..


kısacık ömre,
bir aşk,
büyük bir aşk, sığar mı..?
hele imkânsızsa..
sığmadı işte..
o klasik ''ya ben geç kaldım,
ya da o erkendi'' cümlesinden başka,
ne kaldı avuçlarıma sükûn etmiş hazanda..?
ne kadar güçsüz ve yorgun, yılgınım bu gece.
diğer zamanlarımdan biraz fazlaca yani..
bir gördüm, bin keşkeleri de,
imkânsızlıklarla harman ederek,
boş odalarıma döndüm..
kendi içimin kuytularında, 
cinnetin resmine boyanıp.
kaç şarkıya güfte oldum,
söylenmemiş..
kısacık ömre,
bir aşk, 
büyük bir aşk, sığar mı..?
hele imkânsızsa..
sığmadı işte..
adım hayaller..!
soyadım gökkuşağı benim..
Murat Mesut'sa marka adım
belki mesut olurum diye..
hayaller, hayal olarak kaldığında,
gökkuşağı da masal oldu bir çırpıda,
''bir yudum teselli'' avuntusunda,
güneş çekildi,
yağmur dindi,
bir varmış bir yokmuş işte..