6 Aralık 2012 Perşembe

uzaktan sevdim seni..



uzaktan sevdim seni..
uzaktım sevgilim,
uzak kaldım sana,
söyledim sevdiğimi, 
ama hep içimden,
hep derinden.
seni görünce,
sana söyleyemedim,
söylememeliydim,
seni ne kadar çok sevdiğimi..
susmak yazılmıştı dilime,
suslar içinde mahpustum..
imkânsızlık bir labirentti,
ve benim içinde koşmaktan başım dönmüştü,
derken yığıldım dört duvar arasında,
çok da yorgun..
kalakaldım pişmanlıklarımla,
aldanmış adanmışlıklarıma..
tutuldu ufkum,
renkleri yoktu artık gökkuşağının
griye boyanmıştı tüm desenleri..
uzaktan sevdim seni İstanbul,
kar kokusu gibi,
yaşadım ama anlatamadım,
yaşlandım ama ağlayamadım..
susmak yazılmıştı kaderime,
seni yaşadım bir ömür,
sensiz yaşardım..
uzaktan sevdim,
uzaktan sana yandım,
uzağında kalakaldım,
seni çok sevdim be İstanbul..