4 Ocak 2013 Cuma

Bırakmıyor

''Cami Kapısından Geçerken Ezanın Okunduğunu Duyan Şoför Geriye Dönüp Patronundan İzin İster :
-Beyefendi İzin Verirseniz Ezan Okunmuşken Şuracıkta Namazımı Kılsam da Yola Devam Etsek? 

Der Patron Pek Memnun Olmasa da İzin Verir.

Şoför Camiye Girer, Patron da Arabanın İçinde Bekler. ...

Ancak Cemaat Namazını Kılıp Çıktığı Halde Şoför Çıkmayınca Canı Sıkılan Patron, Arabadan İnip Caminin Avlusuna Dalar, Pencere Camına Başını Dayayıp İçeri Bakar ki,Şoför Ellerini Açmış Duaya Devam Ediyor .

 Camı Tıklatarak Seslenir:
 -Herkes Çıktı Ne Duruyorsun Sen de Çıksana! 

Gelen Cevap İbretlidir ; Bırakmıyor ! 

 -Kim Bırakmıyor? der Patron , 

Cevap Gelir ; Seni İçeri Bırakmayan ! 

Bir Düşünce Sarar Patronu 'Seni İçeri Bırakmayan' nidası .. Hemen Orada Abdestini Alır Camiye Girer ve Yanına Vardığı Şoföre Seslenir İşte , der Beni de Bıraktı! 

Yaşlı Gözlerle Bakan Şoför Seslenir : 

 -Elbette Bırakır, der. Deminden Beri Boşuna mı Gözyaşlarıyla Dua Ediyorum Sanıyorsun ? 

Senin Dışarıda Kalmana Gönlüm Bir Türlü Razı Olmadı. Ellerimi Açıp İçeri Alınman İçin Dua Ettim. Şükürler Olsun RABBİM Kabul Etti Duamı da İçeri Aldı Seni Dışarıda Bırakmadı.''


_____________________
 Hikayenin aslını Mesnevi'dedir ve nefis açıklamalar, işaretlerle..Gönderen okuruma teşekkür ediyorum.Hiç bir düzenleme yapmadan aynen yayına aldım, affola..