8 Mayıs 2013 Çarşamba

bir bahar daha geldi geçti ömrümden...


Aşkın nadasına bıraktım gönlümü,
Açmak için deli dolu zamanlara,
Olmazsa olmaz dedim, tuttum sözümü.
Ve bir bahar daha geldi geçti ömrümden...

Şimdi gönül toprağım tarumar...
Mülteci oldum şu yalan dünyada, nereye gitsem.
Vatanım olmadı benim, şarkılarımı söylemek için...
Ve bir bahar daha geldi geçti ömrümden..

Akla sezadır, bilinmez halim,

Kimine cevap, kimine sualim,
Verirdim ömrümü, değil yalnız sevgimi
Ve bir bahar daha geldi geçti ömrümden...

Sonunda kaldık seninle gölgem yalnızlığım,

Bülbül ağlasa da ayrılığa gül'ü için, 
Bizde ne beste biter ne de güfte,
Ve bir bahar daha geldi geçti ömrümden... 

İçinde neler vardır Murad'ım, söylemediğin,

Ahirete kaldı muradım, dile vermediğim,
''Bir yudum teselli''de oyalanmaklığım,
Ve bir bahar daha geldi geçti ömrümden..
Bir bahar daha geldi geçti ömrümden.