19 Haziran 2013 Çarşamba

kaç kez...


Kaç kez, kaç kez senden sonra, 
Adın kayıtlı kalbimin çıkmazında,
Gözlerim uzaklarda,
Sana dokunuşları yaşadım, kaç kez...
Çocuk sesin,
Kaç kez yankı yaptı senden sonra,
İçimin sana açılan fakat dünyaya kapalı odalarında.
Kaç kez şiirlere çizdim yüzünü ve sonra,
Baktım artık gözlerimde yaş da tükenmiş,
Bize dair boynu bükük umutlarımız gibi...
Malum bir ayrılığa, anılar biriktirmek,
Ve bile bile an'da nefesini çekmek, yudum yudum...
Günahımsın, 
Yangınlarım!
Vebalim,ahlarımım..!
Her nefeste yanışımsın,
İpek saçlarına dolanan, arzularımsın.
Kaç kez, daha kaç kez şiirlerimden kan damlayacak..?
Sen damlayacak kıpkırmızı,
Bir kez mavi olsun istedim, bir kez pembe,
Bir kez...
Ama hayır kırmızı dışında rengi kalmamış gökkuşağımın...
Kaç kez, senden sonra kaç kez,
Kırmızının en koyusunda,
Keşkelere yuvarlanacağım, mecalsiz...
Kaç kez, daha kaç kez özleyeceğim seni..?
Kaç kez,
Kaç kez öleceğim yokluğuna..?