11 Haziran 2013 Salı

Kendimi Başbakanın yerine koyuyorum da...

Politikayı oldum olası sevmedim, yurdum için ilgisiz de kalmadım.
Ne bir parti üyesi oldum, ne de bir parti mitingine giderim.
Olaylara, şehrin en üst katından bakmayı tercih etmişimdir.
Bir dostunuzun problemi olduğunda; o, kendi labirenti içinde, çözüm yolu bulamazken, siz dışarıdan bakan biri olarak çeşitli alternatifler sunabilirsiniz.
Çok gezen mi diye başlayan ata sözü de böyle...
Zaman zaman yurdumuza, yurt dışına gidip, oraların atmosferini soluyarak, gözlemleyip kıyas ederek bakmak, özellikle yönetici kadrolar başta olmak üzere çok elzemdir.
Ufkunuz genişler.

TAYYİP ERDOĞAN MEZARA !

Bu fotoğrafa ''Menderes'i astınız, Özal'ı zehirlediniz, Erdoğan'ı yedirmeyiz'', şeklinde bastırılmış fotoğraflar çok iyi cevap.Adam vekil olmuş, linç istiyor!Ne kadar ayıp ! Öyle ya (böyle çalışkan bir iktidar varken) asmadan kesmeden CHP ne zaman tek başına iktidar yüzü gördü bu topraklarda..?

Bu girişten sonra;
Kendimi bir an başbakanın yerine koyuyorum ( ki Allah korusun, çok zor iş) diyorum ki gece yatağıma yatınca:

''Bunca zaman yönetimlerde bulundum.Belediye başkanı oldum, İstanbul nefes alamaz, gazeteler hava kirliliği için maske dağıtırken, susuzluk had safhadayken, Haliç'in yanına kokudan yaklaşılamazken...(Tüm hizmetleri sıralamak amacım değil.)

Başbakan oldum, vesayete, darbecilere, derinlere, bankaların içini boşaltanlara, büyük ölçüde darbe vurup; biraz daha özgürlük getirdim. IMF'ye -kendi hür ekonomik programımla- asla bitmez denilen borcu; IMF ve dış güçlerin baskılarına rağmen ödeyip, üste borç para vererek Türkiye'me sınıf atlatıp dünyanın 16.ekonomik gücü yaptım...

Eskisine oranla ev ve araba sahibi sayısı arttı.İşsizlik geri çekildi..
Şu an, 130 ülkenin toplam milli gelirine eş, yatırımlara imza attım.

İstanbul rahatlasın diye, 3. köprü temeli attım ve köprü bitince, ağır tonajlı vasıtalara diğer iki köprüyü yasaklayarak, trafikte büyük rahatlama sağlamayı amaçlarken, asla iddia edildiği gibi tarihte  alevi öldürmemiş Yavuz Sultan Selim ismini koyacağız diye : “Tayyip 3. köprünün adını … koy ki bütün Türkiye üzerinden geçsin”  diyerek eşimle bana ağır hakaret ediyorlar... Bu nankörlüklerin hepsi de, dindar oluşumdan..'' diye düşünerek yanında uyuyan eşine acı acı ve belki de ağlayarak bakıyordur.

Bunun neresi demokratik tepki, neresi protesto..? Düpedüz kin, nefret ürünü küfürbazlık ve alçaklık..! Kim olursa olsun, bunu hak etmez...Bu haysiyet yoksunları insanlığın neresinde ve Kılıçdaroğlu denen zat da, eyleme katılan herkesin gözlerinden öptüğünü söyleyebildi...! Yazık..!Seviye, ölçü, iz'an bu kadar kaybolmamalıydı..! Ülkem  adına üzülüyorum ve hatırı sayılır ekonomik kaybımız da cabası.

Bizim gibi ülkelerde maalesef rekabet denen olgunun geçerli kuralları yok.Geçen dediğim gibi, ''Etik geldi, ahlak kapı dışarı edildi..!'' Vahşi kapitalizm gibi, vahşi oldu birileri rekabette..
Ticarette böyle, finansta böyle,sporda böyle, san'atta böyle, siyasette böyle...

Şimdi bu ruh haliyle başbakanın devlet ve millet malına zarar verenlere ''çapulcu'' demesi kadar doğal bir şey olamaz. Ve bir kısım Ak Parti karşıtları nedense bu kelimeye mal bulmuş mağribi gibi atlayıverdiler ! Hayırlı olsun, ne diyelim.

Bu süreçte yalan ve iftiranın hesabı yok.Şu yazıyı yazdığım saatlerde sosyal medya yeni bir yalan yayıyor : Falanca gün hükumet facebook'a erişimi sonlandırmaya karar verdi..! Bu yalanı haliyle hükumet yalanlayıp, tekzip edene kadar; insanlarda hükumet aleyhine öfke oluşacak, hükumet kanadından yok böyle bir şey denilince de; korktular geri adım attılar zaferi ilan edilecek ! İyi stratejik çalışıyorlar 15 gündür.

Sosyal medyanın inkar edilemez gücü ve sebep olduğu tahribata bir hatırlatma yapmakta fayda var..Bir çok fake hesapta isimleri bize benzer, ama cisimleri ve ait oldukları dünya/din ile asla bizden olmayan ajanlar, müthiş bir şekilde sosyal medyada provokasyonlara devam ediyorlar.Kin,nefret ve küfür üretiyorlar. Bazıları o kadar usta ki, yayın yaptıkları ülke bile tespit edilemiyormuş ! Olayların dış bağlantısı da kimsenin meçhulü değil.

Sonuç olarak gezi parkında ilk anda efendice protesto edenler bilsinler ki, bugün onlar Türkiye düşmanlarını besliyorlar hala orada eyleme devam etmekle...

''Olaylara iki ağaç gözüyle bakıyorsanız aldanıyorsunuz'' diyor, birileri..Çok doğru maksat üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek/devirmek ! Yoksa 15 ağaç umurunuzda bile değil !

Sahi bu olan bitenler başta İsrail, Suriye olmak üzere Türkiye düşmanlarını çok sevindirdi ve el altından desteklemekle kalmıyor, kışkırtıp kaşıyorlar. Neden..?

Kendimi başbakanın yerine koyuyorum da, hayır hayır; vazgeçtim...
Bu topraklarda mücadele, her baba yiğidin işi değil...!

Şehit olan komiserimizi rahmetle, duayla yad ediyorum.