24 Mart 2014 Pazartesi

Sen seçeceksin..!


Bir hikayen var ve bu hikayedeki  kimliğine sen karar vereceksin..!
Hikayenin finalini önemsiyorsan, kimlerle olduğunu, kimlerden yana olduğunu sen seçeceksin !
Sosyal demokratım diye o kadar çok tekrar etti ki, kendime kızdım; neden ''ben de Müslümanım'' demedim diye...
Müslümanlığın şanı, övüncü bize yeter demişti Hz.Ömer (ra) Efendimiz...
Yetmez mi ?
Demos(halk) kratos (egemenliği)
Sosyal demokrat : Solcu demenin, sosyalist ya da komünist alt yapıdan gelmenin kestirme ve çaktırmadan kibarcası..!
Peki ALLAH kendi egemenliğinin halka verilmesine izin veriyor mu diye soran yok !
Yağmura egemen, mevsimlere egemen, namaza egemen ama yönetime değil, sosyal hayata değil !
Sosyal demokratım demek, laik, çağdaş (!) seküler, dünyacı; dini kural tanımaz, dinin egemenliğinden bağımsız, rasyonalist, darwinist, feminist, bazen de ateist olmanın da adı...
Aralarında dine saygı (!) adına dini figürlere yer verenler de yok değil...
Hayat çok kısa, hem de çok çok kısa ama çok büyük de sermayemiz, sonsuzluğa açılan.
''Öte''de rahat etmek yalnız namaz kılmakla, oruç tutmakla olmuyor.
Güzel ahlak da yetmez !
Hem sosyal demokrat, hem Müslüman olunmuyor !
Hem laik hem Müslüman olunamadığı gerçeği gibi !
Dünya hayatında, sosyal yaşamı, hukuku da Allah belirler demez ve bunu önceleyenlerle birlikte olmazsan, sen seçmiş olacaksın cehennemini..!

Göklerin ve yerin mülkü ve hakimiyeti Allah’a aittir. Allah’ın her şeye gücü kudreti yeter.
( Ali İmran : 189 )