15 Haziran 2014 Pazar

şifre...



Yalnız akşamların gölgesine yaslanarak,
Batan güneşin, son kızıllığında,
Anlam yüklemeye çabalamadan,
Pay alalım sunulanlardan.

Dil ucu harflerin her birinde,
Gizliyorum, bir şifre gibi hayatı...

Mutluluk diye bir şey yok diye,
Kaç kez söyleyeceğim sana..!
Huzur'u aramaksa, o, bambaşka bir iklim.
Bunu iyi anla..!

Kadife yumuşağı sesinle gel bana,
İçin dışın bir olsun..!
Ne hatır için tebessüm eyle,
Ne de hatır için öv beni..!
Olmuyorsa da kırıp dökme şu sefil bendimi..!

Bakışların huzur döksün yoluma,
Hiç konuşmayalım,
Duruşumuzdan aksın, 
Şelale şelale mana okyanusu.
Tüm derbeder karelere bir selam gönder,
Fahişeleri dök, meyinin kırık kadehinden nehirlere...

Alemde ne varsa,
Cebinde ne varsa, saç masamıza...

Bana O'ndan söz et yalnızca...
Beni O'na götür, marifetin varsa..!