23 Aralık 2014 Salı

Takvim


Kısacık kahvaltı süresi kadar günün tamamı.

An kadar kısacık gün, hafta ve yıllar...

İşte, daha dün girdiğimiz yeni yıl, yaşlanıverdi ve gitmek üzere yapraklarını toplayıp duvarımızdan.

Bizlerse hoyratça çekiştiriverdik takvimi, saçlarından...

Tel tel, tek tek düştü ömrümüzden.

Bir çırpıda ömrümüz düştü takvimlerden..!

Takvim ve ben, birlikte azaldık.

Takvim ve ben birlikte hayıflandık..!

Güneşi bir doğarken bir de ufukta batarken gördüm.

Gün bu idi ve çok kısa olduğundan yemek öğünlerim ikiye düştü.Üçüncü için zaman çok kısa idi.

Aşk gibi,ikinci için gönül müsait değil desem..!

İlkinin adı çocukluk,ikincisinde gelir aşk,kalanı koca bir aldanış,saçma bir saplantı, umutsuz bir arayış...Belki de farklı heyecanları sarmalayan şehvetin damarlara zerk edilişi.Ve belki de yaşananı tekrar yaşayabilme çabası içindeki arayış...

***
Blogumu çok seviyorum. Aklımda bir konu olmasa da, videolardan bir fon eşliğinde, bazen içimi dökmek için, ya da yazma tutkumu dindirmek için geliyorum. Cuore Sacro - Andrea Guerra'sı eşliğinde yazımı noktalarken, eseri size de dinleteceğim nasipse. (Ah bir de foto lazım değil mi?Bu konuda çok sabırlı ve çok seçici değilim maalesef. Bir Yudum Teselli'de ''patron/ortak ''iken foto işi kolaydı.Bizim kızlara rica ederdim hemen bir sürü konuyla ilgili kalite resimler akardı diyerek o günlere ve verilen emek ve değere selam ve sevgiler.)