29 Mart 2015 Pazar

İstemem


Sen Kokmayan Gülü Neyleyim
Neyleyim Sensiz Baharı
Sen Doğmayan Günü Neyleyim 
Neyleyim Sensiz Ben Dünyayı
Senin Tenine Değmeden Gelen Yağmuru İstemem, Meltemi İstemem
Seni Parlayacaksa Parlasın Yıldızlar
Sana Yanmayan Yıldızı Semalarda İstemem
Bülbüller Söyleyecekse Seni Söylesin
Senden Okumayan Bülbül Olsa Dinlemem
Özlemim Sen Olacaksan Yansın Yüreğim
Sılası Sen Olmayan Gurbeti İstemem Vatanı İstemem
Bir Ateş Yakacaksa Beni Kalbimden
Senin Aşkının Ateşi Yaksın
Senden Gayri Bir Aşkla Kül Olursa Kalbim
Bu Kalbi İstemem Ateşi İstemem Koru İstemem
Seni Göremediğim Vahalar Bedevilerin Olsun
Ben Senin Çölünü İsterim Suyu İstemem
Sana Çıkacaksa Durmaz Yürürüm Sonu Sen Çıkmayan Yönü İstemem Yolu İstemem
Ben Gönüllü Köleyim Kulağımda Küpem
Kalbini Fethedecekse Geçerim Bin Sina’yı Birden
Yoksa Neyime Bu Fethi İstemem Mısır’ı İstemem Cihanı İstemem
Ben Sultan Fatihim Önündeyim İstanbul’un
Yakarım Bu Şehri Yüzünde Bir Tebessüm İçin
Yoksa Gül Yüzünü Güldürmeyen Sultanlığı İstemem İstanbul’u İstemem
Ben Bir Garip Yunusum Yazdığım Sensin Yandığım Sen
Senden Gayrı Bir Aşka Ben Kalemi İstemem Kağıdı İstemem
Ben Senin Ümmetinim Sensin Benim EFENDİM
Senden Gayrı Senden Başka Efendi İstemem Sevgili İstemem...

(Avni) Fatih Sultan Mehmed Han (ks)