3 Mart 2015 Salı

sessizce kanadım...



içimde gömülü kaldı, 
yaşamak isteyip de, yaşayamadıklarımın kırıklıkları..!
sessizce kanadım!

oysa ne büyük sevgiler büyütmüştüm ben, 
gelmesi muhtemel bir aşk için!

galiba kendimi kandırdım, 
sürekli...

delice,coşkulu sevilerim, 
her defasında, karşılığını bulamamaktan heba olurken,

gözyaşlarımın seller gibi, 
usul usul akışını seyre daldım, katıla katıla!

baharlar her uğradığında gönlümün ormanlarına, 
bitti sandığım kışın, hışmına uğrayarak buz kestim...

baharlarım,sevgilerim heba oldu, 
her defasında!

oysa çok şey istemedim, hayattan ve yardan...
naif ruhum yaralandı ve yaralarımı saranım olmadı!

verdikçe eksildim,verdikçe eksildim, 
tamamlanamadım!

eksildikçe,hüzne kapılandım, 
ağladım!

içimde gömülü kaldı, 
yaşamak isteyip de, yaşayamadıklarımın kırıklıkları...
sessizce kanadım..!