30 Nisan 2015 Perşembe

Cebimde maske taşımam..!


Hayatım,olduğum gibi olmanın,olduğumdan farklı davranmamanın sıkıntısını çekmişliğimle doludur..!

Onaylamadığım, tasvip etmediğim fikir,eylem adına ne varsa, düşüncelerimi gizlemedim, konuştum; konuş(a)madığım zamanlarda da en azından rengimi belli ettim.

Ama,

Asla,

İki yüzlü olmadım !

Sevmediğim zaman seviyormuş gibi görünmedim; sevdiğim zaman da zaten her halimden belli olmuştur...

Maske bulundurmadım cebimde !

*

Bir zamanlar bir patronum vardı, iyi biriydi. 
Birgün kendisine göre mevki ve kariyer olarak daha yukarıdaki biriyle selamlaşmasını, hürmetlerini sunuşunu ve o kişi gittikten sonra da, ardından dişlerini bileyerek söylediklerini görünce çok şaşırmıştım...Onca övgü, hürmet ve eğilmelerden sonra...

Yine bir arkadaşım bana iki tip dosttan dem vurmuştu. Hakiki dost ve  kullanmak için edinilen arkadaşlar (!) 

Ben de kendisine, bu durumda benim de ikincisi gruptan olmama garantim asla yok, demiştim..!

*

Ne birini menfaatim için dost seçerim, ne de birilerine menfaatim için yaklaşırım. Ne haksızlık karşısında susarım, ne de sevmediğim halde seviyormuş gibi rol yaparım.

Sanırım bu yüzden son yıllarımda, yeni dostluklar kurmayı tercih etmiyorum...

Ve her geçen gün bu dünyada iğreti durduğuma daha çok inanıyorum.

Bendeniz, Maske Taşımayanlar Derneği Üyesi Bir Adet İğreti ! (Sözlükte aslı eğreti, halk arasında iğreti denir dese de...)