5 Mayıs 2015 Salı

geldik gidiyoruz !


Geldik gidiyoruz be dost !
Bilmeden, gün akşama,
Gece sabaha, erer mi diyerek ve irkilerek!
Bu baharı da gördük ya, sevinçler giyinerek,
Çiçeklere çocuklar gibi sevinerek...

Hayat baharı, hazanım olmadan,
Bir kaç nefes daha çektiğim kârsa eğer,
Buna da sebep Rabbe imandır bilesin !
Yoksa yaşadığını sanan,
Nice biçareler de yer tutar bu alemde!

Geldik gidiyoruz be can !
Bu vakte gelişimiz var ama nasılda bu kadar hızlı,
Akıl sır erdiremeden!
Gece sabah oldu,akşamı bilemem!

Ben annemden doğdum,
Annemle birlikte gün be gün ölmekteyim !
Onun bundan haberi yok be dost !
Hastalıkları,sancıları, sancılarım oluyor,
Ölüme gidişimiz birlikte oluyor!
Ben her gün annemin gözlerinde yaşıyorum ölümü !
Duasıyla her defasında kapıdan bir çıkışım var,
Ne sen sor, ne de ben söyleyeyim be can!

Geldik gidiyoruz işte sevgili kederim !
Bir sen varsın bir de ben kaldık ikimiz !
Günlere bir baksana !
Hafta başlamaya görsün,bitişi an kadar kısa !
Doğduk, ölüme yürüyoruz be dost !
Ben ölümü ilkin anneannemde sonra dedemde,
Babamda,babaannemde,dayımda,eniştemde...
Ben ölümü bir yaprakta, yaprak misali bir kelebekte,
Ben ölümü annemin gözlerinde gördüm be can !

Şimdilerde her günüme annemle hayata uyandım diye,
Şükürle başlıyorsam,
Bilmekteyim ve üzülmekteyim,
''Her gelecek yakındır.''
Bu yüzden her anı yudumlayarak içiyorum.
Ve duam : ''Allah'ım annemle aynı gün beni de hayırla al! ''
Sonraya kalırsam bu yokuşu çıkamam !

Geldik gidiyoruz be kuşum !
Bir de bakmışsın ben de uçmuşum !