18 Mayıs 2015 Pazartesi

kaç kez öldüm kaç kadında..!


Kaç kez öldüm kaç kadında..!
Her ümit edişimde,
Bu defa tamam deyişimde,
Yine,yeniden ölümü yaşadım ben !
Ölüm bile böylesi ölümden güzelken..!

Oysa ben bir tek kadının,
Bir çift gözlerinin şefkatinde ebedileşmek istedim.
Ölüp ölüp dirilmek bana göre değildi.
Her defasında öldüm ve yeniden dirildim.
Kaç kez öldüm kaç kadında..!
Kaç kez hayat akmadı damarlarımda...
Son gözyaşı dedim son hazanla,
Baharda yeniden dirildim, yeni bir saflıkla...

Artık ölmek istemiyordum,
Sevecen, ruhumu kırıp dökmeyecek bir kadının bakışlarında,
Yapraklarım dökülmesin diye,
Yakardım içimin dualarıyla...

Bir aşkın kollarında ölmeyi isterken,
Çok şey mi istiyordum da,
Bir türlü, boynu bükük sarmaşık misali,
Uzamadan ölüyordum her defasında.

Kaç kez öldüm kaç kadında..!
Kaç kez öldüm kaç kadında..!
Hiç bir can, çare olmadı feryadıma.
Çocuk nahifliği ile saklandım iç dünyama.
Orada ağladım,orada yaşlandım.
Kaç kez öldüm kaç kadında..!
Ve vazgeçemedim ölmekten.

(Mavi Defterim'den)