1 Haziran 2015 Pazartesi

Hayalin önümde...



hayalin önümde parlak ay gibi
zulmeti gideren mehtaba benzer
bu alem görünür bir saray gibi
ışık olmayınca zindana benzer

bu sesler yabancı sözler yabancı
bakışlar yabancı gözler yabancı
dudaklar gülse de mana yabancı
gördüğüm rüyalar bir zanna benzer

dalından koparsa çürüyor yaprak
arıyor cananı düşenler ırak
kalbimde çektiğim sönmez iştiyak
Allah'ın sevdiği imana benzer

güllerin başkadır ateşin başka
aşkınla tutuşan bülbülün başka
şu elin güzeli değmiyor aşka
bir güzel görmedim canana benzer

baktıkça yakından güzel yüzüne
daha çok inandım tatlı sözüne
şifasın ruhumun üzüntüsüne
sohbetin her derde dermana benzer

ayrılık yakıyor gece ve gündüz
geceden karanlık oluyor gündüz
bu yılda gurbette geçen ömrümüz
çilesi dolmayan devrana benzer

hayatım sendedir necatım sende
ebedi yaşatan ilacım sende
her şeyim sendedir ne varsa bende
şu bomboş vücudum virana benzer


[Şairi bir kaç isim vardı,nasip olursa bu şiiri okumak isterim bir ara.
Mübarek Berat Kandilinizi tebrik ederim...]