18 Ağustos 2015 Salı

karamsar değilim ben !




karamsar değilim ben !
karamsar değilim ben
hüzünlü bir ruhum...
küser gibi dururum
ama küsemem...
gitmek bana göre değil
giden bedenimdir,
ruhumu ikna edemem...

dün gördüğünüz ise birisinin foto çekmesi gibi bir şey.
kabul ederseniz şiir işte...
bir şarkı, bir resim,bir şiir,bir söz,bir kelime,bir hece,bir harften doğan, 
anlık  kelimeler...
bazen bir kısmı benimle ilgili,
bazense benimle hep ilgili,
bazen de benimle doğu batı kadar mesafeli...

dedim ya dostum yazmayı seviyorum,
yazılmayı,
sevmeyi,
sevilmeyi...

kimi ''şiir yürek'' dedi sevdi,
kimi gökkuşağı,
bu sıralar kendime ''gri'' demeyi sevdim bay gri...
herkes görmek istediği yerden gördü,
bazıları da göründüğü yerden kalbimi...

dediğim gibi kelimeleri seviyorum,
çok marifetli olduğum söylenemese de,
''kendimden kendime kendimce''
''bakkal defteri karalamaları''
kime ne..!