12 Ekim 2015 Pazartesi

Mektup ve Bilemedim...

''Murat Mesut başlı başına kendi kulvarında, düşünce ve fikirlerini açık ve net ifade eden duruşunu çizgisini bozmayan; yaşadığımız   dünyanın gerçekleri içinde hâlet i-ruhiyesine göre, şiir-yorum eleştiri  yazılarında küçük nüanslar ile paylaşım yapan kaliteli bir blogcudur.
......

Okumaktan keyif aldığım ruhumu daraltmayan sabit yazıları olmayan şahsına münhasır  kalemi ile blog yapmaktadır
Ruhunuzu ve varlığınızı seviyoruz.'' 

*

İlginç bir kişiliğim var. Haksız olduğunu düşündüğüm tenkitler, bir de ağırsa; fena üzülüyorum. Zaten ''aslan'' pohpohlanmayı severmiş... ama bendeniz övüldüğüm zaman ve hediye aldığım zaman da çok mahcup olup, sıkılan biriyim. elbette bizim gibi nefsin alt basamaklarında bocalayanlar övülünce mutlu olurlar, ama dediğim gibi bir yanım bununla mutlu olurken,diğer yanım (kendimi bir miktar tanıdığım, günahımı-sevabımı az çok tahlilden geri kalmadığım için) utanıyorum, der ve bu güzel dost mailine sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Ne de olsa uzun zamandır mail almıyordum, iyi geldi yeni haftaya başlarken...

*

Yeni hafta  birliğimize kastedenlerin kaybedeceği zamanların tohumu olsun inşallah. Bu keder milletçe derinden üzmeye devam ediyor bizi.

*

Bakalım yedeklerimizde diğer paylaşım ne kalmış, evet bir adet MM resimlisi.


Bilemedim..!