11 Aralık 2015 Cuma

Merak ediyorum !

Merak ediyorum !

Hani ahir zaman alametlerinden olan, ''ani ve toplu ölümler'' var ya !

Hepimizin alıştığı, alıştırıldığı ölüm gerçeği.

Gülmenin pahalı,ölümün sudan ucuz olduğu şu zamanda,

Merak ediyorum, size de aynısı oluyor mu ?

Aniden bir trafik kazasında ölenlerin haberlerini gördüğünüz zaman,

''Ben böyle ölmem (inşallah) ölüm bana gelmezden önce malum olur,sevdiklerimle helalleşir de giderim...''gibisinden iç çekişleriniz,umudunuz oluyor mu sizinde ?

Ne yalan, ben kendime ani bir trafik kazasında ölümü yakıştıramıyorum...Yani böyle ölmek istemediğim için...Acaba o, aniden trafik kazasında ölenler de benim gibi mi düşünüyorlardı, başkalarının trafik kazalarında öldükleri haberlerine bakarken ?

Merak ediyorum !

Ben ne zaman,nerede ve nasıl öteye gideceğim ?