30 Temmuz 2016 Cumartesi

sen delirtirsin ancak beni, sen..!



sen delirtirsin ancak beni sen !
o bal şarabı dudakların,
nefeslenmek için can attığım,
nefesine adandığım,
zamanlar boyu aradığım...

sen delirtirsin ancak beni sen!
işvelerin mahcup bir utangaçlık ile,
karışırım ahenginin büyüsüne,
şiir olur düşersin geceme,
hayalimde her daim kadınım,
her nefeste yandığım,
bir ömür aradığım...

baharlar tomurcuklanmış gülüşlerinde,
can vermek ister binlerce pervane ateşinde
ah sen kadın..!
hazan zamanıma düşen ılık bir baharsın.
ne diye bir görünür bir kaçarsın..?
hadi aç sende özgürce,kanatlarını,
uçalım mis kokulu gülistana...

ah işvesi çok bal dudaklım
bakışlarında zemheri soğuğunda yandığım 
sen delirtirsin beni ancak sen..!
sen ağlatıyorsun beni sen...
ah işte vakit kaçtı kaçacak..!
kelimelerim yine sana kanamayacak..!


[mavi defterim]