6 Eylül 2016 Salı

..belki daha iyi görünür hayat şimdi..!


Bayram yaklaşıyor.

Hep dışımda bir bayram oldu ömrümce...

Ben de kadınların yaptığı gibi, biraz ev temizliği yaptım. Radyoda çalan şarkıların peşine takılınca, ne pencere sildiğini, ne de yerleri paspasladığını fark etmiyorsun.

Bir kaç insan kaybettiğimi anımsatan şarkılar...

Can vermeye can attığın,ama sadece canına kasteden insanlar..!

Pencereler pırıl pırıl oldu, belki daha iyi görünür hayat şimdi !

Kandıran,aldatan,yalan söyleyen,olduğundan farklı görünen, beni sevdiğine inandığım insanlar...

Peşlerinden ağıtlar yakmaktan vazgeçemediğim, özleyerek küstüğüm insanlar.

Pencereler pırıl pırıl oldu, belki daha iyi görünür hayat şimdi !

Varlığımda misafir olanları da elimden geldiğince en iyi bir ''niyet ve emekle'' ağırlamakta azimli ve istekliydim. En azından bu vicdani tesellim var,tutunabileceğim...

Radyodaki şarkıların peşine takılıyorum. Göksel söylüyor. Bu kadının hüzünlü ses rengine ve kadınsı haline bayılıyorum. Sonbahar tadında bir şarkıcı.

''Bugün adım adım gezdim seni...içimde hiç eskimeyen bir resim gibi, çok özledim seni...''derken, mola verip sigara içesim geldi. Ama hayır sigaradan da lezzet almıyorum günlerdir. İş olsun diye mutfağı kirletiyorum!

Belki de hiç şarkı dinlememeliyim,yaralarımı fena kanatıyor melodiler.

Pencereler pırıl pırıl oldu, belki daha iyi görünür hayat şimdi !

Annemle dün salça yaptık, daha önce yapmadığım için pratik buluşlarımla mutlu oldu: ''ne kolay çabucak bitti, Allah razı olsun oğlum'' diyordu ben kavanozların kapaklarını kapatırken.

Aslında eylül ile birlikte Rafet El Roman şarkılarına sararım.Belki eskiden öyle yaptığımdandır.

Belki de bir şeyleri özleyip aradığımdandır.

Pencereler pırıl pırıl oldu, belki daha iyi görünür hayat şimdi !

İşler bittiğine göre,bir kahveyi hak ettim demektir.

Pencereler pırıl pırıl oldu, belki daha iyi görünür hayat şimdi !

[Mavi Defterim]