23 Eylül 2016 Cuma

güzel kaybedişlerim var benim...


güzel kaybedişlerim var benim
dilimdeki vedanın aksine
daha bir sarıldığım
daha bir yandığım,
kimselere anlatmadığım...

güzel kaybediyorum ben
her güzelde daha bir güzel...

güzel kaybedişlerim var benim,
onlar ''unuttu vefasız'' diyorlar,
vefa bana meftun bilmiyorlar.
güzel kaybedişlerim var benim...

güzel kaybediyorum ben
her güzelde daha bir güzel...

güzel kaybedişlerimin en güzeli sensin...
fiyakalı bir vedaya bile sığmayan,
izlerinde oturup zamanlarca ağladığım,
anılarını süslü çerçevelerle duvarlarda ağırladığım,
kaybedişlerin aşinası yüreğimin ince/inci sızısı...

dedim ya, hep güzel kaybettim,
kadrime eremeyenleri..!
oysa aşılmaz dağlarım da yoktu,
şifrem basit,yolum engin,ruhum ufuklara yelken

güzel kaybedişlerim var benim,
güzel sevişlerime denk...