19 Eylül 2016 Pazartesi

Karadeniz turundan son kareler

Araya başka şeyler girince turun son kısmını yayınlamak bugüne nasip oldu. Huzurlu sağlıklı haftalar dileklerimle:

Grup ile Batum'a girmedim, kalabalık 3-4 saat gümrük beklemesini çekemezdim o sıcakta. Bendeniz de otele dönüp duş ve yemek sonrası Rize'ye kuşbakışı Dağbaşı mevkiine taksici rehberliğinde çıktım. Burada çaysemaverle veriliyormuş, tek içemem dediğimden, sonra anladım kendi içtiklerinden vermişler. Ayrılırken onca ısrarıma para almayan,ikramımız diyen kızlara mahçup teşekkür etmekle yetinerek, dönüşü vasıtasız, çay bahçelerini teleferikleri vs.inceleyerek indim. Neredeyse balataları yakacaktım. Dik mi dik inişten sonra düz yolda tempo ne kadar kolay geldi.
Aşağıdaki karelere yorum yapmayacağım.Cennet gibi bir yurdumuz var sözünü bana tekrar yaşattı Karadeniz illeri,yaylaları.Allah,vatanımızı her türlü tehlikelerden korusun dualarımla...