5 Eylül 2016 Pazartesi

sen,hep uzaklardan güzel sevdin!


sen, hep uzaklardan güzel sevdin!
tuhaf bir sevme biçimin vardı
uzaklaşınca güzel severdin,
aşkın olurdum,
aşık olurdun,
bir tanen olurdum,
canındaki can,
damarlarındaki kan olurdum...
yakınımda uzaklaşır,
uzaklara tutsak olurdun !
en güzel kelamı uzaklarda bulurdun.

sen, hep uzaklardan güzel sevdin!
hep uzakken özledin.
romantik bir sevgili,
müşfik bir kadın.

sen uzaklardan güzel sevdin!
uzak uzak baktın,yanı başımdayken,
ne kadir bildin, 
ne de kıymet,
bir nefes kadarken.

sen, hep uzaklardan güzel sevdin!
şimdi pişmansın,
özlüyorum, döneyim diyorsun,
uzaklarda yanıyorsun.
ama gittin işte,
anlamıyorsun!

sen, hep uzaklardan güzel sevdin!
uzaklarda güzel sevdin!
uzaklar sana, 
yalnızlık bana yakıştı...
sen, canım,
uzaklardan güzel seviyorsun...
uzaklarda güzelsin..!