15 Eylül 2016 Perşembe

Sizlerden gelenler.

Es Selâm Dost..
Uzun zaman olmuştu okkalı köşe yazısı okumayalı şahsen anlatım ve  ifade edişin yerinde dozunda kıvamında.
' El Hâfız ' Esmâ ül Hüsnâ   en cok kullandığım..
Diğer ismi şerifleri ara ara  örneklemeler eşliğinde okumayı arzu ederim
Allah razı olsun   her harf her satır  kefaret olur inşallah.

*

Sevgili Murat Bey;
Ne zaman sıkılıp bunalsam solugu senin tükkan da alıyorum
Adı üzere ' bir yudum  teselli '/bir yudum  nefes diyorum bendeniz  tıkla rastgelsin  dedikce tevafuk ya ihtıyacım olan kelimeler düşüyor ekrana.. İnsan kendine yakın ruhuna ayna samimiyetini hissettiği satırları okumayı seviyor
Yazma konusunda bakkal defteri karalamaların daim olsun Veresiye okuyalım bizlerde.

*

Değişik,farklı,basit kelimeler ama derin.
İki haftadır hatmediyorum blogunuzu.
Saygılar

*

Uçacaktır belki yine..
Kendi gökyüzüne..
Olsun..
Sev..
Sadece sev yüreğinle..
Ve bırak gitmek istediğinde..
Sevmediğinden değil gidişi..
Kırılma..
Gözden kaybolana kadar bak ona..
Uçuşuna..
Sevincine..
Sevmek..
Hür bırakmaktır belki de..
Kapatmamak ona gökyüzünü..
Bir gün..
Ummadığın bir anda..
Konacaktır belki yine..
Kapatma pencereni..
Gelmese..
Ya da..
Gelemese de hiç bir zaman..
Sevdi seni seni..
Çok sevdi..
Serçe yüreğim..
Hep sevecek seni..

Hasan Yıldırım

*

Keşke her gün yazsanız içinde şiir dışında günlük siyaset de olsa .
Saygılarımla.