29 Aralık 2016 Perşembe

Facebook'dan mektup aldım..!


Kısaca yılların hesabımdan ''..belgede adınız, fotoğrafınız ve doğum tarihiniz yer almalı ve bu bilgiler, profildeki bilgilerle aynı olmalıdır.'' diyerek Facebook,  hesabımı kilitlemiş. Bu kimlik avcılığının, FBI gibi insanların (hesapların) peşine düşmenin arka planında neler var acaba..? 

Ey Facebook !

Sen bana güvenmiyorsun da, ben sana nasıl güveneceğim..?

Ne malum kimliğimi bir yerlerde kullanmayacağın. Yoksa yıllardır paylaşımlarım, sizin korkar gözüktüğünüz (!) aşırılardan olmadığım gün gibi ortada. Allah'a şükür sabıkam yok. Kanunsuz hiç bir paylaşımım da...

Geriye o zaman benim sizden şüphelenmelerimi haklı kılan ihtimal kalıyor : Bizleri fişliyorsunuz !

Alın facenizi başınıza çalın.!

İşin bir de güzel tarafı var. Bakıyorum en çok zamanımı facebook çalıyor. Evet yazarak rahatlıyordum, bir nevi terapi gibi. Bu durumda daha sık blog yazıları yazar, daha fazla okurum. En güzeli de iki de bir aklı oyalayan cep telefonunu at masaya, Watsaptan ya da sms'ten zil çalasıya kadar bak keyfine...

Kendileri kimi kaybettiklerini anlayıp hesabımı geri verirlerse ne ala .))

Selam olsun Facebook'ta ilgi ve sevgi ile takip eden dostlarıma...
Şimdiden huzurlu,sağlıklı yıllar diliyorum.