23 Ocak 2017 Pazartesi

4 güzel insandan 4 soru ile haftaya bismillah diyelim.

''- uzun zamandır şiir seslendirmiyorsunuz,hatırlatmak istedim.''
''- referandumda evet mi diyeceğiz..?''
''- niçin fotoğrafınızı paylaşmıyorsunuz bu ne gizem böyle üstad..''
''- lütfen blog dışında başka bir sosyal ağda olursanız bilelim,teşekkürler,sevgiler..''

- Şiir seslendirmek, evet belki bir ara...

- Referandum konusu, henüz şahsen bir karara varmış değilim, bu ara güncele dair yazasım da yok sanki...Arada yandaş ve candaş medyayı takip ediyorum. Şimdilik şunu söylemekle yetineyim: En cahil biri bile, şu mecliste ana muhalefetin sergilediği saldırgan tutumu ve liderinin ''bu iş kan dökmeden olmaz'' gibi kışkırtıcı açıklamalarını görünce inadına ''evet'' der.

- Yazdıklarımda varım, fotomu görüp de ne olacak, ahı gitmiş vahı bile kalmamış bir enkaz sonuçta. Gizemli olmak gibi bir derdim yok. Enkaz demişken, hüznün gölgesinde saçmalayan bir adamı ben olsam takip edip okumam bile. Yine de blogumun alt sağ köşesine gölgemi bıraktım.

- Henüz başka bir sosyal ağda yokum. Böyle iyiyim. Bazı mailler, bir isim gönderip bu siz misiniz diye soruyorlar. Yalanı ve yalancıları sevmiyorum, blog dışında yokum sevgili dostlar.

Güzel huzurlu bir hafta olur inşallah, sevdiğim kareler eşliğinde ben teşekkür ediyorum maillerinize.