27 Ocak 2017 Cuma

İki şey yıkar insanı:


Şiirimsi şeyleri bu ay çok sık paylaştım ve birilerini üzdüm !
Face bu yüzden iyiydi, bir düzine arkadaş dışında bakkal defteri karalamalarımı kimseler görmezdi.
Biraz fren yapsam iyi olacak,zaten herkese açık olmak,hürriyetimi de kısıtlıyor. Face olmasa da, bu gidişle kaçarım bir yere,anlık dökülmeler için...

*

Sesli şiir paylaştım ''bir adam seni seviyorsa'' ismi ile burada...Bu ay hızıma yetişemeyenler var.

*

Referandum cephesinde terör örgütlerini görünce,insan ister istemez bir daha düşünüyor !
Başka söze gerek var mı..?
Ha bir de şu adam, diyor ki; ''yeni anayasa dine uygun değil !'' Tam bir mizansen. Bunu Kılıçdaroğlu yerine,Saadet Partisi falan dese neyse..! O zaman da adama sorarlar, şimdiki düzen dine çok mu uygun diye..!?

Bir de hangi fikri savunursa savunsunlar, san'at dünyasının bu işe bulaşmasını doğru bulmuyorum. Hatta ben sanatçı olsam, hangi partiye oy verdiğimi bile söylemem. Çünkü sanatçı tüm ülkeye mâl olmuş insandır,herkesi kucaklamalıdır ve herkesin sayesinde üne kariyere kavuşmuştur.

Yeni bir köşe açtım gördüğünüz gibi, arada makalelerden dikkatimi çekenleri alacağım, üzerine tıklayınca sayfa açılıyor.

*
İnternette dolaşan en beğendiğim sözlerden birini soran dost. Bilgin ve şair Bostan-Gülistan adlı meşhur eserin sahibi, Sadi Şirazi'ye ait mi değil mi bilmiyorum ama bu sözü çok beğeniyorum : ''Hiç kimsenin senin yanında görünmesine güvenme; karşına geçmesi için bir adım, düşman olması için bir lafın yeter.''

Bir de Hz.Mevlana'ya atfen : ''İki şey yıkar insanı: Dostundan gelen ihanet, düşmanından gelen merhamet !'' sözünü de çok beğenirim.

Gerçekten de,hayat böyle garip işte. Menfaatler dünyası...dedikten sonra, başa dönersem; blog paylaşımlarını eskisine yakın yavaşlatıyorum arkadaşlar. Hem ne demişler, çok olanın değeri azalır.

Güzel bir hafta sonu dileklerimle...