17 Ocak 2017 Salı

İşte bu !

ÖNCEKİ ŞİİRE GELEN GÜLDÜRDÜ

''Kelimelerle dans/ tango mu demeeliyim
Heyy Dostum kalem ve sen güzel ikili :))''

Sanki yabancı film izliyorum sandım tebessüm ettirdi, teşekkür ederim. Evet güzel ve yeterli mi bilemem ama yazarak saçmalamak, birileri ile konuşarak saçmalamaktan daha pratik geliyor bana.
İnsan saçmalayacak birisini arar elbette ama arayışın da bir süresi,zamanı vardır, mevsim geçince; alışır insan ''bir yudum teselli'' adına kelimelerin ardına düşmeye...


ÇOK ŞEY 

''Çok şey istememiştim ben bu yalan dünyadan...'' cümlesine harika foto ekleyerek gönderen dosta da teşekkürler. Ne masum uyuyorlar.


MASUM DEDİM DE..!



İşte gerçek masum ve mazlum halklar.

Gitmeyin Müslümanlar Avrupa'ya,gevuristana gitmeyin Allah aşkına..! Refahtan pay almak hayali ile bu sefalete, rezilliğe, onursuzluğa nasıl razı olursunuz ?

Şu hale bakın ! Kara kışta sokakta bir varil içinde temizlik çabası..! Tabii bu onursuzluk öncelikle Avrupa'nın boynuna...Sonra izzetini kaybetmiş sizlere/bizlere!

Şayet Obama denen kişilik -Rusya inmeden-Suriye krizine ilk anda müdahil olsaydı; ne mülteci akını olacaktı, ne de 500 milyon insan ölecekti.


Seven huzur verendir. Üzmeyendir. Güven verendir. Sizi, siz olduğunuz için sever,sizin mutlu olmanızdan başka bir şey istemez. Karşılıksız sever. Yüreğinize bahar olur düşer. Yüzünüzde tebessüm,yaşam sevinci...

''İyi kal,iyilikleri azalmış dünya''diyerek sözü fazla uzatmış olduğunu fark ederek gitti adam...