9 Şubat 2017 Perşembe

Okur mektubu dolayısıyla...

''Merhabalar Murat Beyefendi
Blogunuzu yeni keşfettim...
Güncel yazı ve şiirlerinizi bilgilenerek ve beğeni ile okuyorum. Kaleminize sağlık.
''Makale tıkla oku köşesini '' Neden kaldırdınız merak ettim doğrusu ?Yazma yeteneği becerisi olmayan  kelime fakiri orta yaş üstü kamu emeklisiyim.
 Saygılar selamlar ...''

Hoşgelmişsiniz.
Aslında kaldırmadım da biraz ihmal edildi. Daha özenli olmaya çabalarım. Teşekkür ediyorum.
Saygı ve selamlar.

*
''Yazdıklarınızı her gün okuyorum. Sizi tanımak benim için güzel bir duygu.''

Ben de en azından hangi şehirden okuduğunuzu bilmeyi çok isterdim. Daha önce de dediğim gibi, kelimeler canlıdır, ruhumuz vardır kelimelerde. Dikkatli okuyan biri, en sempatik gibi görünen kelimelerin ardındaki hüzünlü, durgun ruhu görebilir.İşte tanımak dediğiniz tam da bu.

Teşekkür ediyorum,sevgiler.

*

''Referandum konusuna niçin hiç değinmiyorsunuz, fikrinizi merak ediyoruz.Saygılarımla.''

Referandum ile ilgili geçenlerde bir kısmını izleyebildiğim TV programını aşağıya aldım, tamamını mutlaka izlemenizi öneririm. Anayasa profesörü Sn.Mustafa Şentop'u, sahasında son derece dolu,ilmi ve ikna edici bulduğumu belirtmeliyim.Sloganlar beni tatmin etmez diyenler için, hele 5. dakikadan itibaren öyle bir örnek ile bizi anlatıyor ki, zekâ örneği...


Bunun yanı sıra,yeri geldiği zaman, (hatta sık sık) AKP'yi de, partilileri de çekinmeden tenkit eden, hatta yerden yere vurabilen, objektif bir yazar olarak Süleyman Özışık'ı da mümkün olduğunca okurum.Makalesinden bir kesit son derece dikkat çekici olarak,perde arkasından işaretler veriyor :

Bu da hayır cephesi, ilginç değil mi, daha önce de CHP-HDP işbirliği vardı ve her CHP'li aileden birisinin HDP ye oy vermesi istenmiş onlarda ilk ve son kez 3.parti olmuşlar ve bu durumu değerlendirmek yerine, gerisi malum yeniden hortlatılan PKK terörü...
O işbirliği yine devam ediyor! Bizi,ülkemizi bölmek isteyen güçler ''hayır'' diyorlar.

CHP ise kendisine iktidar yolu sonsuza dek kapanacak diye hayır diyor. Çünkü şimdiki sistemde en azından koalisyon ortağı olarak iktidar şansı umuyorlar. Yapacak bir şey yok, bu millet geçmişte CHP'den çok çektiği için, iktidar vermiyor ve yine yeni sistem için kararı millet verecek.

Bugün için Sn.Erdoğan sorumsuz olarak zaten ülke yönetiminde söz sahibi. Yani referandum sonucu hayır çıksa da, kendisi açısında pek bir şey değişmez. Bir dönem daha seçilir ve yönetir. Fakat ülkemiz adına bunu istiyor. sözgelimi Ecevit-Sezer çekişmesi, Sezer,C.başkanıydı ve Ecevit'e anayasa kitabı fırlatmış,Ecevit de büyük bir acemilikle bunu kamuoyu ile paylaşmış ve piyasalar allak bullak olmuştu. Çift başlılık ve koalisyonlar bu ülkeye yaramadı. Ve hiçbir c.başkanı tarafsız olamazdı,siyasi görüşlerinden bir insan oraya çıkınca sıyrılamaz!


Madem bu yazımızda siyasete daldık, hala gündemden düşmeyen şu CHP'li vekilin savurganlığına işaret edelim. 20 yıldır var olan bir yasa ile sınırsız harcama yetkisinin derhal iptal edilmesi lazım. Demek,devlet kademelerinde, bürokraside bizim bilmediğimiz ne israflar,savurganlıklar var.
Talep ediyorum efendim, beni israfla mücadele bakanı yapın da, canınıza ot tıkayayım !
CHP onurlu davran ve vekilinin millete verdiği bu korkunç akıl almaz zararı, ortağı olduğun İş Bankasından, parti bütçenden öde !