15 Şubat 2017 Çarşamba

şiirlerin düeti...

Şiire benzer bir iç dökümüm vardı, gerçek bir şair elinde şiire benzemiş ve bana gönderilmiş.
Önce, bendenize ait olanı, sonra o güzel şiiri paylaşayım.
Teşekkür ediyorum güzel insan.

sen..!
ne çoksun,
farklısın...
her saat başı başka bir kadın gibisin,
o eriten mimiklerinle...
bazen sarışın bir afet,
bazen esmer bir fitne,
gökkuşağını kıskandıracak kadar çekici.
sabah başkasın,
akşam geldiğimde bamb'aşka bir dişi..
sevgin, şefkatinle;
şefkatin çılgın arzulu bakışlarla içiçe...
bazen masum çocuk bakışların,
bazen çıldırtan dokunuşlarınla,
aklımı başımdan alır,
beni sarhoş edersin...
yanımdayken bile, hep özlenensin,
ben sende ayılmak istemiyorum,
ne bu sarhoşluğumdan,
ne de bu rüyadan...



Sen...
Belki hiç yoksun..
Sen  bende . .!
Hep  çoksun,
Hep farklısın...
Her saat başı aklımı başımdan alan
O eriten mimiklerinle...
Yudum yudum içilen aşk iksiri gibisin
İçmeden sarhoş olunan
Her yudumda yürekte fırtınalar koparan
Benliğimi  altüst edensin
Bakışların ayılmak istemediğim
Yegane sarhoşluğum..
Bazen söz söz yürege d'okunan
bazen şiir şiir ruhuma d'olan
Gökkuşağının renklerini kıskandıran
Sabahlarımı mavilere boyayan
Her sabah b'aşka  başkasın,
Çocuk yüreğimde uçurtmalar uçuran..
akşam geldiğinde bamb'aşka bir aşka çağıran
Sevginde şefkat ırmakları çağlayan
Hem masum, hem yaramaz
Arzulu bakışlarla içiçe..
Bazen çıldırtan naif dokunuşlarınla,
Bazen çocuklar gibi neşeyle
Aklımı başımdan alan
Beni dünya dünya gezdiren
yanımdayken bile, hep özlenensin,
Bu yürekte tek  b'eklenensin...

R.Aksoy