6 Mart 2017 Pazartesi

aforizmalar.. 1



ben,
hep böyle gecelerde, böylesi melodilerin, duvarlar arasında pinpon oynadığı zamanlarda, şehre uzak kalmışlığımla;aşka yanmışlığımla;kelimeler arasında aradım ‘’bir yudum teselli’’yi…

*
 ..ölüyü,
idam etmekle korkutmak,
ne garip bir ironi…

*
bir nota,
tek bir tuş, koskoca ömür bitmek üzere ve benim bestem tamamlanamadığı için,güftem yetim ve yitik,çırpınıyor..!

*
keşkelerin girdabında,
..belki de kaçırdığım gemi sendin ömrüme…

*
..vedalar
sis dalgası gibi, çepeçevre etrafımızı sarmışken,
kim söz edebilir tebessümlerimizin hakikiliğinden…

*
..herkes
 gülümsemekten bahsediyor,
yüze ne kolay bir maske, ruha ne kadar pahalı oysa…

*
hayata mola’dır uyku bizde,
öyle sevdiğimize sarılarak,
yorgun günün yorgun sevişmeleri ile
uykuya dalmak hiç değildir…

*
Belki sen;
bilmediğim bir yerlerde,şefkatsizlik çölünde üşüyen kadın..!
Belki de ben, avazların yankılandığı duvarlarda yangınlarda kavrulan adam..!
Kimbilir, belki de kader diyor ki, böyle değil, böyle değil;
sessiz yakınma vakti değil, eylem zamanı, sen oltanı atmadan, nehre bakarak balık tutamazsın..!

*
yenilen..!
…o sayfa o kitabın arasında kaldı,
hadi şimdi yeni bir kitap al eline ve yeniden başla…

*
çoktan
naftalin kokan şarkılara karışmıştı,karanfil kokulu nefesinin izdüşümü…

*
gece...
…sokaklar adına köpek dediğimiz hayvancıkların;
adına insan denilen canlılardan kendilerini daha güvende hissederek,
huzurla çöpleri falan karıştııp karınlarını doyurdukları zaman dilimi…

*
sessizlik
ve uykuya yenilmiş insanların masum yüz ifadeleri…

*
..sen, keşfedilmek isteyendin;
seni keşfeden, ancak sana sahip olabilirdi,
ve sen oracıkta verirdin ruhunu…

*
nasılsa
iki kişilik yatağa tek kişilik ücret ödüyorum..!
hadi yine iyiyim..!