19 Nisan 2017 Çarşamba

Güzeldi...

''O iskeleler sebebiyle korkudan başım dönüyor. Çünkü fırsatçılar sokağın dört bir yanından  uykuya daldığınız ânı kollayabilirler.

Yıldızı gökten çalmaya cüret edecek kadar akıl ve vicdan hazinesini yitirmiş insanların hırsızlığından muhafaza eylesin seni , evini , sevini .

Cılız ışıkta can attıkları şeye o yorgun  gözlerin alev çemberi olsun.
Dikkat et hırsıza işmar eden iblise.''

Blogumu takip edip, sevgilerini ve bazen haddim olmayan iltifatları sıralayanlara bakıyorum, aslında benim ruhumun atıklarına on basarlar, enfes edebi maillerden yalnızca birisi yukarıdaki. ''Mantolama'' isimli yazım üzerine gelmiş.

Evet, mantolama süresince saatimi 02:00 ye kurup,yaklaşık 15 gün nöbet tutmuştum. Ne de olsa, ''yıldızları gökten çalmaya cür'et edecek'' kadar cesur (!) ahir z'aman dünyasında nefesleniyorduk ve pek çok şey masumiyetini kaybetmeye yüz tutmuştu.

 Bari yıldızları kirletmeseler diyecek oldum, sonra, aklıma günahkâr ayaklarıyla nur gibi pak aya ayak bastıkları geldi, Şimdilerde başka gezegenlerin etrafında uydularıyla çevre kirliliği yapmakla iktifa ediyorlar.

Aslında güzel bir makale konusu ve biliyorum, bazılarınıza bu yazı az gelecek...

Hırsızla iş tutan şeytana mı dikkat etmeli, şeytan ile işmar eden nefse mi, diyerek bu güzel maile teşekkür ediyorum.