26 Mayıs 2017 Cuma

Adım atmak sana kalıyor !

Seni yarattım, akıl ve irade ile donattım ki, yaratılmışlar üzerinden Zatımı tefekkür ile, iman eden kullarım arasına giresin.

Sana göz verdim,görmen için. Benimle göresin,Benden göresin, Beni göresin diye...Görme nurunun hakkı için şükredesin de, gözlerini abdest cennetiyle sürmeleyesin...

Sana kulak verdim, duyasın, Benden duyasın, Beni duyasın; rızama uyan şeylere kulak veresin diye...

Sana lisan verdim, Benden söyleyesin, Benim rızam için söyleyesin, Benim rızam için cevap veresin, Beni söyleyesin diye...

Sana bir kalp verdim, ''bir kalp'' onu bana adayasın, aşkımı arayasın, aşkımla doldurasın diye...

Ve bunları anlaman, derununa inebilmen için, açlık nimetini de içinde barındıran Ramazan ayını hediye ettim...

İşte bu gece o kapı sana açılıyor, adım atmaksa sana kalıyor.