18 Mayıs 2017 Perşembe

Sizden gelenler (18.05.17)


''Balat sahilinde seyyar arabası ile tatlı sattığı için belediyemiz zabıtalarınca dövülen Suriye gazisi Ali Kıtmir'i anımsadım.

Belediye merkezli dönen dolapların hesabı bitmiş olmalı ki rızkının peşinde olan çaresiz insana tahammülsüzlüğe sıra gelmiş.''

*
''Şunu da bir iyi belle: Benim için çok mühim olan, sana âşık olmak veya âşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir. Anladın mı cânım ?

Mektubunu hemen bekliyorum. Gözlerinden öperim. 
(Gözlerini öpemeyeceğim birine yazmak, mektup atmaktan tiksinirim. Bunu da böylece kabul edeceksin.)

Ahmed Arif ''

*

''Sizin saçmalık diye hor gördüğünüz yazılarınıza aşina nice insan var, bilin istedim.''

*

''İzlemeye devam, usanmadan.''

*

''Renklerinden hiç pişmanlık duymayan, siyah beyaz bir kadınım ben. 
Eski şarkıları, masalları, ve yağmuru çok seven..
Didem Madak ''

*

Sizden gelenleri okumayı seviyorum. Yazılarımı ne kadar dikkatli takip ettiğinizi ve geçmiş konulara atıf yapan maillerinize özel olarak geri dönmesem de her mektubu çok önemsediğimin bilinmesini isterim.
Gönül dolusu teşekkürlerimle...