8 Haziran 2017 Perşembe

kelimelere müptela olunca, kanamazsın...

''Hâlet-i ruhiyemdir kelâm ettiğim lisân…
Ya O'nadır, Ya O'nunla olana!
Ya Aşk'adır… Ya da Aşk'la Yanana!''
İbrahim Tenekeci


“ kim ne derse desin, kendisi olmaktan çıkmak,
 kendini bilmekten de acı vericidir.” 
S.Beckett


''Ahir ömrümüz, ahir zamanla yüzleşip, tanışıyor...''
Berrin Gök


''Sensizlikte Kaç Kez Öldüm Saymadım
Her Nefes Ölüm Gibi ...
Sana Olmayan Nefesleri Almadım.
Geceleri Musalla da Uyudum da 
Her Sabah G'özlerimde Gözlerini Aradım...''
Rukiye Aksoy


"Milena, sen başkaydın. 
hasta bir adamı sevecek kadar hastaydın!"
Kafka


''Biz bir şeyleri anlamamaya yemin etmiş gibi yaşıyoruz..''
İsmet Özel


''Laftan anlamaz, acıdan ders almaz bir yüreğim var benim; “Bu da geçer.” demeyi alışkanlık edinmiş… O da geçti, bu da, şu da… Bilmez yüreğim, aklı başında değil. Geçip gidenlerin adımları zedeledi seveceklerimi. Dünlerim, yarınlarımın ütülü ümitlerini boğazıma kadar ilikledi… Kendi kendime mücadele ettiğim, esrarengiz bir savaşım var benim. Bana kalsa, doğru olanı sevecektim. Düşmanı uzakta aramaya gerek yok; ben en çok yüreğimden çektim…''
Selim Akgün


''Şu iflas etmiş dünyada, 
En geçerli para birimi, 
Kendin gibi bir insanla paylaştığın duygulardır...”
Pablo Neruda


''Severken mutlu olan insanlarız biz;
Sevilince ne olur Allah bilir..!''
Yusuf Tandoğan


''İyi insanları sevin. 
Her ne olursa olsun sözünde duranları. 
Öfkelendiğinde öfkesini yutanları. 
Çiçekleri, hayvanları, kuşları, kedileri, sevenleri.
Size yol verenleri, gülümsemelerini esirgemeyenleri, derdinizi yürekten dinleyenleri sevin... 
Sevin ki, sevdiğiniz şeyler sizi iyileştirsin... 
Neyi severseniz, ona benzersiniz...
Kim olduğunuzu neyi sevdiğinize bakarak farkedebilirsiniz...
Çünkü insanı sevgi dönüştürür en çok...''
Nazlı Özburun


"..nasıl duyarsınız beni ?
öylesine uzaktan konuşuyorum ki...''
rené char


''Sizin sevginizden korkuyorum, dedi fakir çocuk. 
Çünkü sevginizi, sadaka gibi veriyorsunuz…''
Zeki Bulduk


''..önce sana veda ettim,
sonra, şarkıların tümü benim oldu,
oturdum şiire benzer şeyler yazdım...''
Murat Mesut