16 Temmuz 2017 Pazar

2 mektup 2 cevap

''Sitem ediyorum. You Tube şiirlerinize abone olan arkadaşım söylemese ''Birazcığım'' isimli Su Kalemi'ne ait şiire ses verdiğinizden uzun süre haberim olmayacaktı. Ben de sesli şiir okumaz oldu diye hayıflanıyordum. Bu arada ''bir adam seni seviyorsa'' adlı şiiriniz 16 binlere dayanmış maşallah. Yeni sesli şiirlerde sizi dinlemek temennisiyle, saygı ve sevgilerimle.''

Ne diyorsunuz 16 bin mi..? Wuu falan mı demeliyim. Maşallah bize yakışandır. Ama o şiirden daha fazla dinlenmeyi hak edenlere haksızlık olmuş bence. İşte, sesli şiirden uzaklaşmam için yeni bir sebep-bahane...

Su Kalemi, eskiden Tumblr hesabımda takip ettiğim iyi bir dostun, güçlü kaleminden dökülenler. Geçen gün tevafuken PC'de video olarak görünce sesssizce yayınlamıştım. Kendisine selam ve sevgiler olsun. Betimleme konusunda hocam desem yeridir.

*

"Hey, Murat Mesut! Sen harikasın! Lütfen beni instagram üzerinde takip et: Çok teşekkür ederim :) En iyisi, Anna." diye İngilizce yazan arkadaş,bilmem bunu okur mu, ama bloğum dışında hiç bir yerde yokum. Bu kararımı da en azından şimdilik sürdürmekteyim. Ben teşekkür ediyorum.

*
Şu an müzikçalardan sonbahar tadında şarkılar peş peşe sarı yapraklar gibi göğsüme dökülürken, bir an için 30 derece sıcak olduğunu unutarak, herkese güzel bir hafta sonu ve haftalar diliyorum.