7 Temmuz 2017 Cuma

Her yerde mucize...


Avucunuza Dikkatlice Bakın
Arif Nihat, iyi bir müslümandı. Bir gün bana: “Yavuz sağ elini aç bakayım. Arapça rakamlarla kaç yazıyor, oku!”

Açtım baktım Arap rakamlarıyla 81 yazıyordu.

“ - Sol avucunu aç; onda ne yazıyor?” dedi.

Açtım, onda da 18 yazıyordu.

“ - 81’le 18’i topla” dedi. Topladım 99.

“ - Bu rakam sana neyi hatırlatıyor?” diye sordu. Tabiki Allah’ın 99 sıfatı, diye cevapladım.

“ - Peki 81’den 18’i çıkarınca kaç kalıyor?” Elbette 63

 “ - Peki bu sana neyi çağrıştırıyor?” diye sordu.

Düşündüm! Aklıma hemen Peygamber (sav) Efendimizin ahireti şereflendirme yaşı geldi. Peygamberimiz 63 yaşında ölmüştü.

Bana dönerek: “Bak Yavuz! Allah milyarlarca insanın avucuna bu ilâhî mührü vurmuştur. Bu asla tesadüf olamaz. Tesadüf olsaydı birkaç insanın avucunda olurdu.” dedi. [iktibas]