11 Ağustos 2017 Cuma

Yazan-yazmayan herkese sonsuz teşekkürler.


Yeni yaşında pişmanlıklar keşkeler üzüntüler özlemler senden uzak olsun...          
Umutlar Mutluluklar Ömrüne Bereketle Dolsun...
İyi ki doğdun, iyi ki varsın 🐞gönlü güzel adam🐞
Doğum Günün Kutlu Ömrün BEREKETLİ olsun...

* * *

Sevmeyi seven  çocuk (adam)
Sevgili DostCANN ad günün mübarek olsun
Rabb'im
Ömrünü hayrlı bereketli kılsın varlığını kadir kıymet bilen insanlarla cem etsin yüzünü güldürsün ...
İyi ki  doğmuşsun İyi ki varsın İyi ki benim DostCaNN'ımsın ❤

***

Gönlünce yaşların olsun, en sevdiğim hasretim (şiirlerin) ❤

***
M esafelere rağmen sevilensin
U zaklıklar korkutmasın
R esmini yazdığın satırlarına çiziyorum
A rkadaşsın, cansın, candansın
T emiz ve masum duygulardasın.
M utluluk her daim seni bulsun
E n güzel dileğimdir bunu bilesin
S eviyorum seni güzel insan
U nutulmayacaksın asla
T utunmalısın hayata umutla,mutlaka.


***

Kesinlikle bal  renginde sevgili bayım..
hem de tadı gitmesin diye iç yaksa da su  içirtmeyen bal renginde, bal tadında...
Vebalden sayanlara aldırmayın onların ömrü zaten her seyden sıyırıp vebal toplama üstünedir...
Sevgi ve muhabbetle.

****

****

Adem ile Havva asıl ağacı
Çiçeği meyvede...
Çarkı semâda meleklerle sarmaşdolaş
kalbi göğsünde çırpınıp dururken
Ömrüme ödünç bir efsane bırakan
Annenin güzelliği süslüyor beni
Yıldızlar terliyor kekik kokulu avuçlarında
İpek donunda aşka berekete birikmiş kan damlaları
Kimbilir neler oluyor içerde
Doğuyorsun işte canpâre-i mev'ud .
Uzak kaderimin kırkıncı kapısında beklemedeyim.
Sen doğmakta iken , heyyamola!

Bir kundağa güneşten sereserpe bir öpücük kondurup öpüp gitmek
Anneciğinin ağzının içine sinen bir kuş gibi ürkek
Nâçar ciğerimde bir ninni olup titrerim varlığına.

***
Mutlu yıllar üstadım. Sizi okumadığım gün eksik bir gündür, bilesiniz diye ilk kez yazıyorum. Saygılarımla.

***

Not : Bir gün buradan da emekli edersem kendimi diye, sizlerden gelen güzellikleri burada geliş sırasına göre saklamak istedim. En azından sunduğunuz güzel sevgiye,ilgiye teşekkürüm olsun. 💚