17 Ekim 2017 Salı

Sizden gelenler (17.10.17)

''Sevgilim;
Bana benden uzak yarim.
Koynuna alamadığın ruveyda ben miyim?
Seni geceler boyu düşlerimde yasatıp, gündüzleri bağrıma taş basarım...
Bana benim dilime şiir oku...
Benim dilimle oksa tenimi
Dokundugun yerler nergis bahçesi. 
Göğsünde barınmalıyım
Dilinle sula kalbimi...
Sevgilim;
Ellerimi uzatıp da yakalayamadığım,
Sabahlar boyu pencerede gündüz avlayan Rüveyda ben miyim?
Sana tüm benligimi sunmaya yeltensem doymam bilirsin.
Seni mutlu etme düşleri kurup, 
Gece buz gibi yatağımda kıvranırken görsen delirirsin.
Sevgilim;
Seni seyre dalarken kendi kabuslarını hiçe sayan
Rüveyda ben miyim?
En sevdiğim gerceğimsin.
Ve bilhassa sesinle kalbimi 
Dizginlerken,
Sana dokunmaya çalışırken, 
Dokunamak nasıl öldürücü bilir misin?
Mavi boncuğum, ay ışığım,
Ben acizim, seni sevmeye aşığıyım... ''

***

''Yüreğimin Bütün Sözcüklerini Kullanıp,
Çekingen Harflerimle Bende ki Onu Tarif Etmeye Çalıştım...
.......
Ne Kadar Kaçarsam Kaçayım Ondan,
Ne Kadar Terketsem de Umutlarımı,
Her Gün Hasretinin Dayanılmaz Sancısı Sardı Beni...
Ateşler Yandı İçimde,
Arttı Kalp Atışlarım,
Prangaları Kırıldı,
Zincirleri Koptu Yüreğimde,
Yağmur Olup Yağdım,
Rüzgar Olup Ona Koştum...
Oysa En Başından Beri Biliyordum, 
Sevmemişti Beni,
Ama Aldırmıyordum, 
Beni Ona Sürükleyen Bir Akıntı Vardı,
Girdabında Kayboluyordum...
Hoyrat Bir Esintiyle Geldi,
İşledi En Derin İçlerime,
Baş Eğmez Gururumu Yerlere Attı...
İtiraf Ediyorum, 
Yenildim Ona...
Hayır...!
Aşk Acısı Değil Çektiğim,
Pişmanlık da Değil Duyduğum,
Olması Gerekiyordu Oldu İşte,
Kimseyi Yolundan Döndürmeye Gücüm Yok,
........
Pişmanlık Duymuyorum Kendi Adıma...
Şimdi Ondan Bana Emanet "Bir Sevda Masalı" Var Dilimde...
Bir Ömür Gelmese de,
Acımı Bilmese de Hissedecek Gözbebeklerim Bakışlarını,
Ellerim Üşüyecek,
Tenim Titreyecek,
Ağlarken Gözlerim Kirpikleri Batacak Yüreğime...
Geceler Bitmeyecek,
Hep Karanlık Kalacak,
Saatler Sabahı Gösterdiğinde Güneş Doğmayacak,
Her Tarafımda Yokluğu Esecek...
Kirpiklerime Her Dokunduğunda, 
Sızılarım Yeniden Saracak Yüreğimi,
........
Ama Direneceğim Yokluğuna...
Bütün Işıklar Sönüp Gece Sabaha Dönerken,
Gözlerim Günü Teslim Ederken Düne,
Irmak Olup Taşacak,
Hazan Olup Hüzünleneceğim...''

*

''Umarım Blog Okuyucuları Rüveyda Serisine Şiir Gönderenleri Yanlış Analiz Etmezler, 
Ki Ben Etmiyorum...
Ne Yazanların Yazdıklarını Okuyup "Acaba?" Diyorum,
Ne de "Kim bilir?"
Bende Yazdığım Zaman Lütfen Kimse "Acaba?" Demesin,
"Kim bilir" de...
Çünkü Ben Murat Beyin Aşık Olacağı En Son Kadın Bile Değilim...

Ve Diyorum ki; İnsan Bir Kere Aşık Olur,
Eğer İkincisi Varsa İlki de Aşk Değildir, 
Sonrakilerde...
Ve Ben Bir Defa Aşık Olup,
Bir Defa Ölümüne Sevmişim...
Ondan Öncesi Yoktu,
Sonrası mı?
Mümkün Değil...!
Ben Her Sabah Uyanınca,
Yokluğu Buralarda, 
Varlığı Çok Uzaklarda Olsa da,
Önce Onun Yokluğuna Sarılır,
Sessizliğini Dinlerim...
Bana Bıraktığın Yalnızlığı,
Odama Süzülen Hayalini Severim...
Üzerime Doğan Her Günün Sabahında, 
Bir Kez Daha, 
Bir Kez Daha Onu Severim...
Ben Yalnız Onu, 
Bir Tek Onu, 
Ancak Onu Severim...

Ben Samimiyetle Kaleme Alınmış Bir Aşk Arayışını Okuyorum,
Kalemim Yazdığınca Katkıda Bulunuyorum, Hepsi Bu...''

***

''Kürdi makamlar geliyor aklıma
Sen bana bakınca 
Buruk bir hava ardın sıra coşuyor 
Dünyam 
Bedenim ruhumla raks ediyor 
Can havliyle sarılıyorum eşgaline
Derdim devam da bir olunca 
Tırnağıma kadar sen oluyorum...''

***

''Seni düşündüğüm zaman solum katliam, sağım bayram olur.
Gök mavi yer yeşilken, her taraf birden aşk kırmızı oluverir. 
Seni düşünürken boğazım bir kaç düğüm düğümlenir. 
Halka halka oluyor gülüşlerim....
Senden oduğum her söz ilaçtır bütün yaralarıma. 
Bir tebessüm ettiğini görsem bile kafi. Senin yüreğinden kalemine dökülen her sözün benim bütün kanamalı damarlarıma işler. Hücre hücre seninle beslenirim, sen bilmezsin; benim aynadaki suretimsin...''