11 Ekim 2017 Çarşamba

Sizden gelenler (11.10.17)


Sevgili/m .
En sevgiliden sonra gelenim..
Bugün çokça andım sizi..  Hani  birikir birikir dolup taşar ya bardak.
Yüreğimde öyle  doldu taştı özleminizle...
Nasıl anlatmalı, hangi  kelimelere başvurmalı, bilemiyorum...

Nerededir, saat kaçtadır vuslatımız bilemiyorum..?

Birgün gelir de  avuç içlerimizin terlemesine aldırmadan,
sımsıkı  tutup ellerimizi,  yürür müyüz saatlerce.
Ve o yollar  hiç bitmese, gün  geçmese...
İsterdim..

Vuslatınıza hasret  Mehlika...

***

gelmedim...
gelemedim senden sonra
ugramadim kendime. Ne heybetli birşeymiş seni sevmek 
Peri masalları kadar unutulmaz

***
Sevgili Rüveyda!
Sen konuşuyorsun ben dinliyorum. 
Huzur seninle içime çiseliyor ...
Gözünde değil G Ö N L Ü N D E büyüt beni..!
*
Sevgili Rüveyda!
Hayallerin var değil mi?
Benim de ...
*
Sevgili Rüveyda!
- Kim bilir belki bir sabah Mekke ve Medine için uyanırız diyorum..
Heyacandan uyuyabilirsek tabi .)

Eskimeyen sevgiler olsun ömründe...

***

Ne eylersin viraneyim ben
Kayıp küçük bir şehir 
Yada batık bir kara
Bilmiyorum ben de bilmiyorum
Gel gitliyim bu ara
Sığındığım herseyi atese verdim
Konu komşu düşman bana
Zar tutmusum sanki 
Hile yapmışım gibi 
Ne çektiğimi bilmezlerki

Garibim bu vakit
Haddimi aşıyor yalnızlığım
Bana sırt çeviren hiç bir dergah 
Dönüp almaz beni bağrına 
Halsizim bu ara.
Çaresiz nacar bicareyim
Eyyy havar, 
Derde dilemin rednabe....

(Gönül dertlerim bitmiyor, imdat...)

***

''Ah benim dost dergahım!
Aşk kapım!
Sen bana kilit, 
Ben sana anahtar olsam.
Kaderimizi birbirine kilitler senin içinde yasardım.''

***

''Peşin sıra sürüklenen bir sonbahar bulutuyum ben, yagmam hiç bir toprağa sen yağ demedikce...
Hoyrat bir rüzgar misali kattın beni önüne, dağılıp dağılıp sana tutunuyorum seninle toparlanıyor ruhumun küçük zerreleri...

Ölsem ölsem sana dirilsem,
Dirilip dirilip seninle doğsam...

Acı kahve gözlerinde bulsan yine beni, 
bedeninin coğrafyasında gezinse muzur ellerim
ve ben yine seninle yek olup seninle çoğalsam...''

***

Neşem, huzurum, şatafatlı mutluluğum...
Düşüm gercegim, inişli çıkışlı geleceğim...
Varım, yogum, bitmez tükenmez aşk kaynağım....
Nefesim, solugum, kalbimmmm
Seninle doluyum, seninle oluk oluğum... 


***

Bir An Gözgöze Geldiğimizi Düşünerek,
İçimde ki Kız Çocuğunun; Korkak,
Ürkek,
Heyecanlı,
Tir Tir Titreyen Elleriyle,
Hiç Kimsenin Yazmadığı,
Yazamadığı Kelimelerle,
Her Cümlele Yüreğinizi Okşayarak,
Her Mısramla Ruhunuza Öpücükler Kondurarak 
Yine Size Yazıyorum...

Biliyorum Sizin Rüveyda'nız Olmadığımı,
Olmayacağımı da,
Ama Ruhum Kanat Çırpınıyor Size,
Ömrüm Sizinle Aşk Rengine Büründükçe
Sevdanızın Yollarında Geziniyor Düşlerim...
Kimi Zaman Yangınım,
Kimi Zaman Depremim,
Kimi Zaman da Beklemelerimsiniz,
En Çok ta Gizli Özlemelerim...
Bir Rüzgar Eser Bazen,
Sizin Sıcaklığınızı Sanırım,
Bir Ömre Yetecek Kadar Doyar Yüreğim...
Hayallerimde Yorgun Başımı Omzunuza Yasladığımda,
Yüreğinizde Dinlenir Tüm Duygularım...
Sizi Sevmek Duygusula Sarılırım Gecelere,
Gün Doğarken Küllerimden Bir Kez Daha Doğarım Sizinle...

Biliyorum,
Ben Sizin Rüveyda'nız Değilim,
Ama Hayallerimde,
Düşlerimde,
Rüyalarda Hep Sizi Görüyorum,
Hücrelerimin Her Kıvrımına Girip,
Sarmışsınız Benliğimi...
"Nasıl Bir Savruluştur Bu!" Diye Sorgulamadan, 
Hiç Bir Şeyi Umursamadan Sizin Peşinizden Gidiyorum... 
Çünkü Ben Bu Güne Kadar Bilmediğim,
Duyumsamadığım Bir Kalp Atışını Tatmak İstiyorum Sizinle,
Varlığınız İle Teninizde Doğmak Belki de...
Sizi Sevmek,
Heyecanla, 
Sevinçle Yaşamak İstediğim Tek Gerçek...
Merak Ediyorum;
Görsem Tanıyabilir miyim Sizi...
Sesim Diyorum,
Titrer mi Sesinizin Duyunca...

Var mısınız Gerçekten?
Varsınız Biliyorum...!
Ve Ben Sizi Beklemekten,
Özlemekten,
Dilemekten Hiç Usanmıyorum...
Anlatamadığımsınız...
Teslimiyetim, 
En Çok da Çaresizliğim...
Çünkü Siz Benim Bedenimin Değil,
Aklımın Hiç Değil,
Ruhumun Günahısınız...!
Biliyorum Bana Ait Olmadığınızı,
Bir Varmış Bir Yokmuş Gibi,
Yarını Olmayan Bir Aşkla Yaşıyorum Sizi...
Ne Ben Size, 
Ne de Siz Bana Yabancısınız,
Bakın,
Titriyorum, 
Üşütmeyin Artık Beni...
Bekletmeyin
Örtün Üzerime Sevginizi…
Çünkü Mutluluktan Çok Alacağım Var Benim...!

Susmayın,
Siz de Söyleyin İçinizden Geçenleri, 
Öyle Hasretim ki Kelimelerinize.. 
Neyse...!
İyisi mi Boş Verin,
Her Şey Sizin İstediğiniz, 
Sizin Suskunluklarınız Gibi Olsun...
Hadi,

Beraberce Susalım...!