9 Ekim 2017 Pazartesi

Sizden gelenler ( 09.10.17)

''Ah Rüveyda! 
Sevdim seni...
*
Ne diyordu şair ;
Bir gün baksam ki gelmişsin.. 
Bir güvercin gibi yorgun uzaklardan yar. 
Gözlerinde bir bitmez,bir tükenmez güzellik 
Saçlarında ilkbahar..
*
Sevgili  Rüveyda! 
Beni size neler hatırlatıyor aklınıza geldiğimde...
Siz de tebessüm edip gülüyormusunuz ?
*
Sevgili  Rüveyda!
Duygularımı paylaşabildiğim siz iyi ki yanımdasınız !
Biliyorum ki ne olursa olsun  hep benimle  yanımda olacaksınız ...
*
Sevgili  Rüveyda! 
Düşlerinden öteye geçebilmek için  daha ne kadar hasret çekmeliyim..!
Sevgili  Rüveyda! 
Gönlüne hoş gelen mektuplar yazmadığımda da yine beni sevecekmisin ? 

Ne demiş şair Cibran;
Tüm insanlar içinde ruhuma en yakın olanı, yüreğime en yakın olanı sensin, ruhlarımız ve yüreklerimiz asla kavga etmez. Sadece düşüncelerimiz kavga eder

Ahh Rüveyda !
...

Bardaktan boşalırcasına gülüyor gözlerin
İçimin nehirleri taşıyor.
Yine sonbahar…
Asude bir hayali ararken yüreğim,
Sensizlik ve sessizlik iklimindeyim. 

Mehmet İnan''

***

''Siz Bilmezsiniz,
Nasıl Bir Senfonidir Sizi Yaşamak Aşkın Kimsesizliğinde...
Bu Şehrin Sokakları Bilir
Gözlerinizin Her Gece Yüreğime Nasıl Saplandığını
Şair Yanımı Nasıl Beslediğinizi...
Sizi Düşündükçe, İçimde Güvercinler Kanat Çırpar,
İçimdeki Nehir Size Çağlar...
Sizi Özledikçe
Tanımlanmamış Bir Yalnızlık Olur Ömrüm,
Hüzzam Bir Şarkı Başlar Gözlerimde...
Saat Sizsizliği Vurduğu Zaman Bakışlarınız Düşer Aklıma,
Şehrin Bütün Sesleri Susar, 
Diner Gecenin Karanlığı,
Sizi Söyler Rüzgar...
Sabah Işığı Gibi Üzerime Serilir Aydınlığınız,
Sizde Şekillendikçe Aşkın Yüzü,
Tenime Düşer Yangınlarınız...
Kalbim Sevginizle Dolar,
Kalbim Aşk Kadar Sıcak Olur,
Ne Yöne Essem Sizi Bulaştırır Tenime...
Bir Düş Gibi Gelip, 
Usulca Dokunursunuz Saçlarıma,
O An Aşk Dökülür Kalbimin Pınarından...
Karanlığın Işığa Yakın Olduğu Anda Sıcak Nefesiniz Dokunur Yüzüme,
Yüreğim Ellerinizde Çarpınır,
Kanımda Tutuşur Geceler,
Ruhunuz Yüreğime Yaslanır,
Durur Zaman,
Tenim Dirilir Sıcaklığınızda...
Gelirsiniz, Dolarsınız Damarlarıma,
Unuturum Gecelerde Ağlamalarımı,
Sarılırım,
Teniniz Değer Tenime,
Deli Bir Tırmanış Olur Soluğum...
Öpersiniz,
Soluğum Kesilir,
Dudaklarım Yanar,
Terler Avuçlarım,
Eririm Teninizin Sıcaklığında...

Biliyorum, Ben Sizin Rüveydanız Değilim,
Ve Hiç Rüveydanız Olmadım,
Olamam da Zaten,
Ama Gönül isterdi ki Rüveydanız Olayım…
Eriyeyim, 
Kaybolayım Gözlerinizde...
Gözyaşınız Olayım Mutlu Olduğunuzda Akan,
Bir Nefeslik Olayım Ciğerlerinizde,
Damarlarınızda, 
Hücrelerinizde Dolaşan…
Hayalleriniz Olayım Her Gece Kurduğunuz,
Düşünceleriniz Olayım Tek Beni Düşündüğünüz...
Gönül İsterdi ki Göğsünüzde Her An Çarpan Yürek Olayım,
Ve Oraya Sevgimi Ellerimle Kazıyayım...
Heyecanla, 
Coşkuyla, 
Aşkla, Beni Sevdiğinizi Söylediğiniz,
Dudaklarınızdan Dökülen İki Kelime,
Kalbinizden Asla Koparıp Atamadığınız Sevdanız Olayım...
Gönül İsterdi ki
Çöllerinizde Kalıp, 
Susuzlukla Kavrulup, 
Ateşinizde Yanayım... 

Sizi Sevmek, Yalnızlığımda Sizinle Sevişmek Gibi...
Bakışınızı Görmek Aynalarda,
Sesinizi Duyumsamak Ruhumda,
Koynunuzda ki Scaklığın Hazzını Yaşamak Doruklarda,
Ateş Olmak,
Yok Olmak,
Kıvranmak Tatlı Bir Acıyla...

Ruhumun Parçalı Bulutları Ruhuma Dokundukça; 
Kalbimin Acısını Hissediyorum...
Artık Süslü Kelimelerim Yok,
Şiirde Yazamıyorum...
Kalemi Elime Alınca Gözyaşım Akıyor
Gözyaşlarımla Yazıyorum...
Adınızın Geçmediği Cümleleler Kurmaya Çalışıyorum,
Kuramıyorum...
Hiç Buluşmadığımız Yerlere Gidip
Bilinmez Saatlerde Sizi Bekliyorum... 
Gelmeyeceğinizi Biliyorum,
Yine de Bekliyorum,
Belki de Sizi Beklemeyi Seviyorum…

Bu Gün Her Günden Daha Yakınım Size,
İsteseniz  Bile Bu Kadar Yakın Olamazdınız Bana...
Aşksınız Dudaklarımda,
Sevdasınız Notalarımda,
Cansınız,
Canımdasınız...
Sormayın Geceler Kirpiklerime Bulaşan Hazanı,
Çünkü Varlığımı Fersah Fersah Aşıyor Bu Sevda Masalı,
Ve Ben Yüreğimin Üşüyen Sokaklarına Kazıyorum İsminizi,
Hazan Yapraklarıyla Sarmalıyorum Çıldırtan Özleminizi...
Bilin ki, Tenim Sizden Uzakta,
Alev Alev Kavrulmakta...''

***

''Geçen yıl bu vakitlerde sana denk geldim, hayat zincirinin bir halkası olmak için peşine düştüm. Kopmadan ilerlersem ruhunda, zaman senden üfler bana, kalbim gebe kalır o zaman sana...''

***

''Bil ki seni tanımak bir şerefti, bir çocuk bayramıydı gel-git aklıma...
Sen nereden buldun beni, yada ben nereden sevdim seni, bu şimdi mühim mi? 
Aklım, düşlerim artık sende gizli, kendi içimde paslanmadan gel bul bizi, beni ve sana gebe olduğum hevesleri...''


***

​''..iç dünyamızda saklı hayaller ve yaşanan hayatlar...
sevgi ile örülü duvarları, 
muhabbetle kapanmış perdeleri, 
neşe ile donatılan mutfağı
huzur kokan odaları, 
tebessümle açılan kapıları,  
güven veren çatısı altında ev hayal etmiş.

Yıka ütüle ayıkla pişir sil süpür dört duvar birde çatısı  
hayaller/hayatla çakışmış...''

***

''Yazılarınızı severek keyifle okuyorum 💖 
Okuyucu  mektuplarına gelirsek hemcinslerim sizi sahiplenmiş her biri diğerinin duygularına aynı dilde (hisle) farklı kelimelerle ifade etmiş. Tebrikler yazmaya vesile oldunuz.''

*** 

''Lütfum benim, 
Sığınmaktan utanmdağım, 
İmkânsız sevdam,
Sana ben sürgünsem, 
Sana ben vurgunsam, 
Sana ben mecbursam, 
Ben el dillerinde oyuncak eyleme!
Alıver gönül hanene giydiriver. 
Nazlı aşkını üstüme başıma, 
Kuşat baştan sona sen sarsın benliğimi... 
Yorulmam bilirsin beklemekten.
Allem eder kallem eder, 
Sana ulaşır aciz gövdem. 
Sar sarmala ! 
Koy köşe bucağına.
Dört yanın ben olayım. 
Evin benden ibaret olsun.
Bahçe kapin gözlerime açılsın 
Ben sana salıncak, 
Sen bana çay ol.
Ben seni gönül yuvamda uyutayım,
Sen beni çay sıcaklığında ısıt... ''