1 Kasım 2017 Çarşamba

Sizden gelenlerle devam

''Sevgili Rüveyda 

Şiirden köprüler kuralım rengarenk mektuplar gelsin yürekten samimi içinde baharlar gökkuşağı olsun...''

***

''Gözden Irak Olan Gönülden Irak Olurmuş...!
Hayır,
Değil İşte...
Çünkü Ben Çok İyi Bilirim Görmeden de Deli Gibi Sevildiğini,
Bana Çok Yakın Bir Duygu; Sesinizi Hiç Duymadan Özlemek,
Sarılıp Öpememek…

Sizi Düşünmek; Hangi Söze Sığar?
Kaç Mısra İster Anlatmaya?
Kaç Şiir Anlatır? 

Sizi Düşünmek; Üşüyen Yanlarıma Su Serpmek,
Tüm Hüzünleri Atmak Üstümden,
Gözlerinizde Sonsuz Bir Kahverengiye Dalmak,
Günün Yorgun Akşamında,
Kalp Atışımda,
Acılarımda, 
Sevinçlerimde
Gülümsememde 
Gözyaşımda Sizi Yaşamak... 

Sizi Düşünmek; Kardelen Gibi Cesaretli Olmak...
Üşümek  Aşkın Adına,
Yanmak Her Bakışınızda,
Ellerinize Dokunmak,
Hayallerde Size Sarılmak, 
Önseziyle Sizi Aramak,
Hissetmek Yüreğinizden Geçenleri,
Sizi Görmekle Görmemek Arası Gidip Gelen Duygular...

Sizi düşünmek; Özlemim,
Vuslatım,
Kavgam,
Direnişim,
Umudum, 
Susuzluğum,
Kısaca Hayatım...

Yine Sizi Düşünüyorum, 
Yine Siz Varsınız Aklımda...
Farkında mısınız Bilmem, 
Yazdığım Her Şiirde,,
Her Sevda Masalında Siz Varsınız,
İsminiz,
Hayaliniz Hiç Düşmüyor Aklımdan...
Farkında mısınız? 
Siz Yoksanız Ben Yokum Aslında...
Farkında mısınız? 
Sizinle Girdiğim Suçlardan Arınmak İstemem!
Ne de Üstüme Sinen Kokunuzdan... 
Farkında mısınız? 
Karanlık, 
Yalnız Gecelerinizde Size Sarılan,
Sizi Avutan,
Gögsüme Yasladığınızda Başınızı,
Her Nefeste Kokunuzu İçime Çeken,
Sızlayan Gözlerimden Hasretiniz Damla Damla Aktıkça
Bedenimi Bedeninizle Birleştiren Benim... 
Farkında mısınız? 
Özleminiz Benim, 
Gem Vurduğunuz Duygularınızda ki Aşkı Yaşatan Hisleriniz,
Dışa Vurulmamış Haykırışlarınızda ki Sözleriniz...
Farkında mısınız? 
Yüreğinizde ki O Yangın Yeri Benim...
Usul Usul Yağmur Misali Ateşinize Yağan...
Her Damlanda İçinize Süzülen Benim...

Benim Hayat Çizgimde Siz Var mısınız?
Yoksa Ben mi Olmasını İstedim de Çizdim Sizi Yüreğimin Tuvaline?
Gönlümün En Güzel Limanı Olmanızı İsteyen,
Yüreğinize Demir Atmak, 
Derinlerinize Bağlanıp Kalmak İsteyen Ben miyim?
Siz Sarmazsanız Beni Nasıl Açar Güllerim?
Güneş Gibi İçimi Isıtmazsanız Solmaz mı Bedenim?
Kışa Dönmez mi Baharım?
Gitmeyin,
Hiç Gitmeyin Benden, 
Koparmayın Kendinizden...
Siz Olmazsanız Sert Esen Rüzgarlara Dayanamaz Bedenim...
Savurup Issız Çöllere Taşır,
Her Bir Parçam Bir Tarafa Dağılır...
Çünkü Sizi Sevmek; Dilime Demirli Sözler Değil...
Yüreğimin Yüreğinize,
Ellerimin Ellerinize,
Teninimin Teninize Değişi Değil,
Farklı İşte; 
Yazılması, 
Anlatılması İmkansız Bir Şey...!
Sizi Kaybetmek, 
Yokluğunuzu Yaşamak Korkularımın En Büyüğü Bende,
Sahi,
Bana Yer Var mı Yüreğinizde?
Yoksa Hiç Uğramadan 
Yüreğinize Demir Atmadan Dönüp Gitmelimiyim Bu Sevdadan?
Durun...! 
Konuşmayın...!
Susalım İkimizde...
Elleriniz Ellerimde Kalsın,
Aynı Hayalleri Birlikte Paylaşalım...
Sadece Siz ve Ben Olalım...
Yaşayalım Sadece Bu An'ı....
Konuşmayın, 
Sadece Aşk'ı Düşünün...
Eğer Aşkımı Kabul Ederseniz Bilin ki; Aşksız,
Susuz Bırakılmış, 
Sürgüne Mahkum Edilmiş Bu Gönlüm Özgür Kalacaktır...''

***

''Kaşı kara gözü kara sevdalar,
Büyüttüm çocuksu bağrımda...
Hiç bir şeyle yetindim, 
Aşk hiç bir şeyle yetinmez oysa..!
Doyumsuz, istekli ve tutkulu! 
Bütün olan buydu aslında !
Lakin durmuyor, 
Nasıl durmuyorsa o şarkılar kulakta 
Bu aşk da burada durmuyor 
Bu küçük cüsseye ağır geliyor. 

***

Giyindiğim fistanım ol,
Sarı sıcak yaz günlerimde. 
Dağılan saçımı dizginleyen,
Kırmızı kurdelem gibi, 
Bakarım sana....

Ellerin hükümetsin ruhuma.
En içli makamlar söyler bana gözlerin...

Ben sana uyak, sen bana 
kafiye ol...
Redif olup şiir tamamlayalım....

Ağır romanlardan fırlamış iki 
Aşığız simdi,
Kavuşması imkansız,
Ömürlük aşkı...

Ben sana Leyl sen bana,
Mecnun ol...
Sarmaş dolaş olsun,
Ruhumuz masallarda...

Birde Mem-u Zin var!
Bir çift göze ömrünü heba edenler!
Söyler misin ben senin için, 
Varlığımı heba etsem çok mu?...