9 Aralık 2017 Cumartesi

Yine güzel kelimeler serpilmiş sizlerden...

''Rüveyda'ya mektuplar serinizin hepsini okudum, gerçekten çok beğendim.Devam etmesini temenni ederim. Seven her göğsün içinde bir kelebek vardır ve insan o çırpındıkça yaşar,o ne kadar çırpınırsa o kadar seversin... 

Ümitsizlik işinizi zorlaştırsa da gözleriniz kuruyup kuruyup ıslanmasın.

İçinize hapsolmuş ağlayan bir çocuğu susturmak gibi seyir halinde olsun hayalleriniz. Uzaklarda yıldız olsa da siz yine de yürüyün ona.

Düşünmek, inanmak, başarmak; bu üç kelimeyi kucaklayın.
Onu şiir gibi satır aralarına yerleşip,devam edin damla damla yağdırmaya kaleminize.
Önce her dizesine sevgi tohumu ekin,sonra şiirlerle diriltin, renklerle süsleyin. Onun hayaliyle avunuyorsunuz ya, o sizin hayalinizi kurmasa da olur,siz onu yaşarken, sevginizi yaşadığınızı unutmayın.''

***

''Yüreğime sürgün koyduğum, 
Vakit başlar benim hayatım. 
Çetrefilli, çilekeş ve daimi...
Sevip sevmediğimi bilmiyorum! 
Bu yaşadığımı, 
Ama çok iyi yaşıyorum, 
Yerlisi gibi hüznün, 
Sahibi gibi yalnızlığın, 
Komşusu gibi acının..! 

Yok yok,
Benim ilk baharım gelmez!
Kış gibi bir kader var ki,
Yakamı bırakmaz !
Kokulu şiirleri elbet özlerim 
Elbet yazarım kendi aşk romanımı 
Lakin baş kahramanım okumaz!

Oysaki ben her vakit bahar beklerim
İlk bahar hemde
Utanmadan, gocunmadan
Gün sayarım 
Benim baharim gelir belki
Kucağında kircicekleri 
Bütün ömür kış olmamalı 
Kar tipi çökmemeli çukur gamzelere

***

''Dili bağlı feryâdımı gizleyemiyorum artık şu sağır kubbede.

Riyâdan devâ uman bir aldanışla 
çoktan yitmiş güzelliğimiz ve masumiyetimiz.
Haykırıyorum, kime lâkin?

Minnet mi ?
Çıkmaz ki tenden ölüm gibi.

Ey aldanışın şairi 
Ya geç 
bu karanlık, bu riyâkâr yollarımdan.
Ya al çıkar  kendini
baş tarafı geniş, 
ayak ucu dar mısralarımdan..!''

***

''Altın suyuna batırdım hayalini 
Hem kıymetlim,
Hem de hazinemdir onlar.
Olur da, çelme takılırsa ayağıma 
Düşersem uzun uzadıya yıllarda, 
Sana bakıp gülümserim.''

 ***

''Eğer ruhlar uzaktan seyredilemeseydi,denizi seyrederken,çayı yudumlarken,her nefes alıp verirken beraber olunmazdı. Tendeki ruhun,candaki cananın bitmek bilmeyen sızın olmazdı. Duygular ince ince yaş olup dökülse de gözlerden,hüzünlü ve sevdalı yaşanmazdı. Çünkü aşk bir düğüm gibidir,çözmek için çabaladıkça kördüğüme dönüştürdüğün.''



Kahveler benden...
Anlaşıyoruz, inşallah müsait olanlar bugün saat tam 11:30 da mis gibi kahvelerimizi yapıp, aynı anda içiyoruz.😊
Teşekkürlerimle huzurlu hafta sonları diliyorum.