3 Ocak 2018 Çarşamba

masallara yeniden inanmaya başladım,


masallara yeniden inanmaya başladım,
tam da herkesin,
''büyüdü'' dediği demlerde...
masallara kaçtım ben, 

her gece yokluğunda, 
seni arayıp bulmak için, 
belki bir gece,
kıyamaz da gelirsin diye...

çocukluğuma kaçtım ben,
yaramazlık yapmadıkça,
kimselerin üzemediği çocukluğuma,
kötülükleri bilmediğimiz,
henüz öğrenmediğimiz zamanlara
kendi masum dünyamıza,
aklımızın ermediği masal gibi anlara...

masallar hep güzeldi,
sonra, sonra ''büyüdün'' 
sana lazım değil, 
bakışı yapılmaya 
başlandığı demlerde,
akşamları radyoda, 
o temiz Türkçesi ile 
çok güzel olduğunu sandığım, 
masalcı kadın anlatırdı masalımızı 
saat tam da yirmi bir on'da, 

masallara yeniden inanıyorum,
yeter ki sen anlat, 
sesinden dinleyeyim,
sesin ile sevineyim...
zaman devrini tamamladı,
ben yine,
masallara inanan çocuk oldum.
hadi bu gece gel, 
masalın kalmadıysa,
yanağımı okşa usulca,
öpmesen de olur...

___________________

seslisi aşağıdaki linkte

https://www.youtube.com/watch?v=_F_H16dMq90&feature=youtu.be