17 Ocak 2018 Çarşamba

Okur şiirleri bir b'aşka oluyor

''Bir bilseniz nasıl özlem duyuyor bu kalp size. Tek kanadı kırık bir kuş gibi size uçmayı ümit eder hep. 
Varlığınız benim iyi olmamı sağlıyor
Canım efendim,
Gözümün nuru, 
Ben ki sizden ayrı ne işe yararım
Oturduğum siz,
Aldığım nefes siz,
Yediğim aş siz,
Yudumladığım su siz,
Uyuduğum uyku siz oldunuz....

Daha bundan gari tasa bilmem,
Daha bundan sonra neşe bilmem,
Daha bundan sonra zevk-ü sefa bilmem,
Gayri benim tasam neşem zevk-ü safam siz oldunuz...

Şunu bilmelisiniz ki Canım efendim, 
Ben iflah olmaz bir aşığım, suçum günahım yok gayri sizi sevmekten başka, ki ben size dair olan hiç bir şeyi suç saymam. 
Siz benim için yaşamın diğer adı oldunuz. 
Yürüdüğüm yolda bile kaldırım taşlarına bakıp gülümsemektir sizi sevmek. 
Minnettarım size, bana kaldırım taşlarını sevmeyi öğrettiniz, siz çok yaşayın emi,
Çok sevin beni e mi..?''

***

''haydi kalk şehri yakıp ondan daha iyisini imar edelim
hadi kalk zamanı unutup daha iyisini hayal edelim
hiçbir şeyin yoksa kaybedecek bir şeyin de yoktur.
kendimle yaşamaktan bıktım..!''

***

''Sesli şiir konusunda yine ihmal edildiğimizi söylesem..? ''

***

''Öldükten sonra;
Bu hayatta en çok neyi sevdin deseler
Aşk derim
Canınıen çok ne yaktı deseler
Aşk derim
En çok gözünde ne kaldı deseler 
Aşk derim
Boğazını düğüm düğüm sıkan ne deseler 
Aşk derim
Kalbini küt küt çarpan ne deseler
Aşk derim
Ellerini titreten ne deseler 
Aşk derim
Gözünden yüzünü hacamat ederek düşen ne deseler
Aşk derim
Boğulduğun kuyulardan sana ışık olan ne deseler 
Aşk derim
Çocukluğunu anlat deseler 
Aşk derim
Gençliğini yakan ne deseler
Aşk derim
Yaşlandın dizini büken ne deseler
Aşk derim
Gözünden perde perde geçen ne deseler 
Aşk derim
Gözün açık gidiyorsun kapa deseler
Aşk derim
Tabut mu karanlık ömrün mü deseler
Aşk derim
Kefen mi beyaz amellerin mi deseler 
Aşk derim
Sana böyle bir kaderi yaşatan ne deseler 
Aşk derim 
Susma boşa gecirdigin hayatını anlat deseler 
Aşk derim
Aşk'tim ben derim
Aşık'tım ben derim
Kulliyen yalan da olsa sonum
Kör kütük Aşk'tım ben derim
Derim de derim

***

''dünyayı değiştirmek isterdim, 
şimdi ise dünya nasıl değiştirdi beni bilmiyorum...
gökyüzünü taşımak isterdim, 
şimdi sadece kendimi taşıyabiliyorum.
de ki: ben iyiyim...''

***

Ben Seni Ölümle Yaşam Arasındaki En Umutsuz Anında Buldum... 
Hayata Karşı Durduğum, 
Yaşamaktan Bıkıp Usandığım, 
Amansız Bir Yürek Acısı İçindeyken,
Ölüm Diye Yakardığım O Dipsiz Kuyuda... 
Gözlerinin Gözlerime Değdiği An,
Anladım Ömrüm Olacağını,
Ömrümün Sen Kokacağını...
Kefeninin Kefenim,
Mezarının Mezarım Olacağını...
Ben O Gün Seni Sende Yaşadım...
Ellerim Ellerinde Yandı,
Mutluluk Doldu Hücrelerime,
Ölü Sevinçlerime Can Geldi,
Bir Sevgi Halesi Oluştu Bende, 
Umut Rüzgarları Esti Ruhuma,
Yüreğinin Sıcaklığıyla Yeniden Doğmuş Gibi Oldum, 
Senden Önce Yaşadığım Ne Varsa,
Dipsiz Kuyulara Gömüp Üstünü Örttüm,
Sadece Sana Olan Sevdamla Yaşamaya Başladım...
Sende Kaldım,
Sende Kilitlendim,
Ve Hep Sende Kalacağıma Dair Kendime Söz Verdim,
Çünkü Ben Seninle Başlamıştım Hayatı Sevmeye, 
Ben Seninle Sevmiştim Başlayan ve Biten Her Günü,
Sende,
Sesinde Bulmuştum Aşkların En Güzelini... 
Elimi Tutuşunu Sevmiştim,
Gözlerime Bakışını...
Sevmiştim Ben, 
Sende İçimin Titremesini Sevmiştim... 
Sen; Ben Sensizken Yalnızlığımı Bilemezsin... 
Kurşun Kadar Ağır Gecelerden,
Gölgemin Mutsuzluğa Düşüşünü Göremezsin... 
Ruhumun En Mahrem Yerlerinde Dolaşan Yangınları Hissedemezsin...
Ne Kolay Gittin,
Hiç Olmamışsın Gibi...