8 Şubat 2018 Perşembe

Sizden gelenler ( 08.02.18 )

"Sen şimdi ne güzel uyursun" şiirine bayıldım. Ne zaman seslendireceksiniz?''

[ Teşekkür ederim, seslendirmek aklıma gelmemişti, çok da kısa. Düşüneyim bunu. ]

***

''Selam,
Salı günleri okur mektupları yayınlardınız, Rüveydanızın ardından. Hayırdır, okurlar Rüveyda şiirlerinden yoruldular mı :))''

[Hayır ben yorulurum da, sevgili okurlarım yorulmazlar. Yoğunluğum sebebi ile yayına alamadım. Redakte etmek zaman işi. Yine enfes şiirler var,herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum.]

***

''Zar eylesem seni boynuma,
Her salladigimda dü şeş
Gel sen bana,
Hiç ama hiç yek düşmesin payıma 
Her zaman çift gelse
Yarı bana yarı sana....
İskambil olsak bile
Ben kupa kızı
Sen sinek valesi
Her deste de geliversen yanıma...
Tövbekar olsak da,
Ne kumar, ne aşk, ne de aşkın sarhoşluğu...
Kapanı versek bir odaya
Çekilsek en tenha inzivaya
Ben sana kader, sen bana dua....
Göğe erse başımız .
Hep mutluluktan, hep aşktan 
Soran da olmazsa
Görende olmazsa
Dağılıverse günahlarımız 
Bir sağa bir sola
İndiversek gönül matemimizin kepenklerini,
Bir canım ruhuna,
Bir ruhun canıma...''

***

''Farsça bir kelime olan "merhaba" benden size zarar gelmez anlamına geliyormuş. Merhaba...
(Aslında 00:00 dan sonra uyurum ama bugün uykum inat etmiş gelmiyor.)
Şu Rüveydaya mektuplar seriniz o kadar güzel o kadar baş döndürücü ki, sanırım bu maili atma gereksinimi duydum bir anda... 
Daha uzun bir şeyler yazabilirdim ama okuduklarım susturuyor beni..
Merhaba Murat Mesut Merhaba...''

[ Merhaba benden de size. Güzel sözlerinize sebep olan düşüncelerinizin daim olması dileklerimle, teşekkür ederim. Bu arada kelime kökeni Arapça'dır, tekrar inceleyiniz.:)Susmayın, varsa şiirleriniz burada değerlendirelim.]

***

''Ah benim ruhu yüzünden 
Yüzü ruhundan güzel yarim
Sen ancak anlarsın benim halimden
Benim korkularımdan, 
Benim karanlıklarimdan
Benim büyülü efsanelerimden 
Benim çocuksu masallarımdan
Benim hallerimden bir tek sen anla
Sar yaralarımı pansumala
Sıkı sıkı saramla 
Kavra yüreğimi 
Hiç bırakma...''

***

''Duydun mu aşk.....
Sesime gel o zaman, 
Yeni yeni emekleyen bir bebek gibi
Yavaş yavaş ve bana aç, bana muhtaç olarak gel....
Gel gör sana aciziyetimi
Sana susamaklığı...
Çarpmaktan yoruldu zira kalbim 
Gel de senin ritmini tuttursun,
Senin renginden kuşansın gözlerim 
Saçlarımın rüzgarı da sen ol,
Gecemin yıldızı 
Sabahımın kuvvetli ışığı da, 
Ilık meltemim de sen ol....
Yeter ki sen gel 
Buralar baharsız kalmaktan utandı 
Mevsimime bahar 
Ekmeğime su ol gel...
Kürtçeme Türkçe ol gel...
Kaç dil biliyoram hep sen.
Lehçelerimle, İstanbullu şivem
Kadıköylü  işvemle hep senim ben 
Sen yeter ki gel...''

***

''Gülümsememe sebep sen
Ağlamama sebep sen
Şayet sen var isen
Kaç kafiye ederim ben
Madem sen yok isen
Ya ne için var oldum ben..''