19 Mayıs 2018 Cumartesi

Bana müsade..!


Nasıl güzel olur böyle bir yerde ilkbahar yağmurlarının yağışını seyretmek, kitap okumak, müzik dinlemek....Sevmek, sevilmek, sevinmek...

''yağmurları dinliyorum, gözlerim kapalı...
İstanbul'u dinler gibi...
senin nefesini içer gibi...
taze çekilmiş kahve kokusu,
az ötede ızgarada pişen balık kokusuna;
yanıma oturan kadının parfüm kokusu, yosun kokusuna,
yeni sönmüş mum kokusuna,
gece yarısı, ay ışığında açtığım pencereden,
dışarıya uzattığım ruhuma değen kar kokusuna,
ramazan akşamları zevkine fırında kuyruğa girip,
pide kokusunda bir kediye sarılır gibi...
yeni serilmiş nevresim,
yeni asılmış havlu,
asmadan önce çırpılan ıslak çamaşırlar...''

Affedersiniz sahi ben yağmur, eskilerin deyimiyle rahmet yağışını çisil çisil dinlemek, izlemek, içmek isteği ile bu resmin altına bir şeyler yazıyordum...Derken güzel kokular karıştı birbirine, menekşeler, yaseminler, güller gibi...Yakında ıhlamur kokuları arzı endam edecekler, kaçırmamalıyım...Bana müsade...


_________________________

Ramazan-ı şerif ile birlikte bilgisayarı pek açmadığım doğrudur. ''e-oruç'' Yazmadan durabiliyorsun demeyin, inadına yastığa başımı koyunca yazıyorum, ama balık hafıza sabaha bir iz bile kalmıyor ki PC açayım...Nasip...