6 Temmuz 2017 Perşembe

Anadolu çok şükür ki, hep dolu...


En son 27 Haziran'da bir süre mola demiştim.

Sanırım uzun zamandır böyle ayrı kalmamıştık.
   
Şükrü Erbaş: ''Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben...'' der ya. Bendeniz de nice hesaplardan geçtim de blogumdan geçmeye hiç niyetlenmedim. (Dünya telaşının unutturmaması gereken şeyleri de unutmayalım bu arada.)  Her ne kadar, içimi eskisi gibi dökemiyorsam da, yine de bana terapi merkezi burası.

Bazen bazı şeylere ara vermek, yenilenme adına güzeldir.

Yukarıdaki fotoğraf gerçek bir köy ve köy evinde çektiklerimden. Anadolu çok şükür ki, halen samimi, saf, duru insanlarla dopdolu. Ana-dolu...Hiç boşalmasın inşallah. Bu gönlü gibi yüzleri de güzel insanların dualarına çok ihtiyacımız var. Hele hele ülkemizi karıştırmaktan hiç vazgeçmeyecek olanlar varken..!

Öyle güzel yaşlı nineler, dedeler gördüm ki; gözbebeklerinde şefkatten güneşler parlıyordu. Çok özleyeceğim onları.

Sevgi ve özlem dolu maillerinize çok teşekkür ediyorum.